ערב מיוחד לילדים ואימהות להתמודדות עם מחלת הצליאק

עפר גדנקן No Comments on ערב מיוחד לילדים ואימהות להתמודדות עם מחלת הצליאק

מכבי קיימה ערב מיוחד לילדים ואימהות להתמודדות עם מחלת הצליאק בקרב ילדים בשיתוף עמותת 'צליאק בקהילה' ועיריית בני ברק

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ערב מיוחד הוקדש לילדים חולי צליאק ואימהותיהם, בנושא ההתמודדות עם מחלת הצליאק במשפחה. בערב השתתפו הגאון רבי שמעון גלאי שליט"א, ראש העיר, ראש מחוז המרכז במכבי, נציגי המרחב במכבי ונציגי העמותה. הגר"ש גלאי ציין בדבריו את החשיבות הגדולה של מתן מענה לחולי צליאק. ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן: "פעילות זו הינה חלק בלתי נפרד מתפיסת השירות של מכבי כמובילת שירותי הבריאות בקהילה".

מכבי שירותי בריאות בשיתוף עם עמותת 'צליאק בקהילה' ועיריית בני ברק קיימו אירוע, שהוקדש להתמודדות עם מחלת הצליאק בקרב ילדים וכלל תכנים מקצועיים ופעילות מהנה. במהלך הערב הנעים וריגש את המשפחות בהופעה מיוחדת הזמר שמוליק לונגר, בליווי הקלידן יהושע צין. הילדים נהנו ממופע מרתק של הרב שרגי וכן ממופע של המחנך יוסל'ה אייזנבך. האימהות נהנו ולמדו מערב מעניין ומעשיר בהרצאתה של הגב' דבורה קיסטר, מאמנת אישית מקצועית, בנושא "צליאק מינקות עד בגרות" ולאחר מכן התקיים דיון פורה בין משתתפות האירוע.

באירוע השתתפו הגאון רבי שמעון גלאי שליט"א שברך את הנוכחים וציין את חשיבות העשייה של מכבי למען ילדים חולי צליאק, וכן ראש העיר, הרב אברהם רובינשטיין, שבירך על הפעילות וציין את חשיבות האירוע. מנכ"ל 'צליאק בקהילה', ר' יעקב מנחם בנדיקט, נשא דברים והרחיב הודות הפעילות הברוכה וההתמודדות עם רגישות לגלוטן בקרב ילדים.

ראש מחוז המרכז מר דניאל ברמן, פירט את החשיבות שרואה מכבי במענה המדויק בתחומים השונים ובמעורבות שלה בקהילה. כמו כן, ציינו במכבי את השירות הייחודי, המאפשר החזרים מיוחדים לחולי צליאק.

האימהות שהגיעו הביעו התעניינות ערה בדברים שנאמרו, וציינו את החשיבות במתן כלים מקצועיים להתמודדות המשפחתית והחינוכית של ילדים רגישים לגלוטן. כמו"כ נהנו המשתתפים מתחרות "העוגה הטובה ביותר ללא גלוטן" ומבר עשיר מיוחד המותאם לרגישים לגלוטן.

ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן: " אנו במכבי מייחסים חשיבות רבה לכל היבטי הבריאות, לרבות שיפור איכות החיים של החברים. לאור זאת, פעילות זו הינה חלק בלתי נפרד מתפיסת השירות של מכבי כמובילת שירותי הבריאות בקהילה. שמחתי להשתתף באירוע לאימהות לילדים שמתמודדים עם רגישות לגלוטן, לראות את הערך שהערב הזה הביא להן ולהיות חלק מקידום הבריאות החשוב למען הילדים הללו. אני מודה לעמותת 'צליאק בקהילה' ולעיריית בני ברק על שיתוף הפעולה המוצלח".

מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן: "מכבי ממשיכה להוביל את שירותי הבריאות בקהילה עם מעטפת משלימה של קידום בריאות. כחלק מהמענה הרפואי השוטף בעיר, חשוב לנו לקדם נושאים חשובים הנוגעים לבריאות הציבור על מנת להביא לשיפור איכות חייהם. אני מודה למנכ"ל עמותת צליאק בקהילה, הרב יעקב מנחם בנדיקט, ולכל העוסקים במלאכה על שיתוף הפעולה המבורך. מכבי תמשיך להוביל את תחום הבריאות בעיר עם מעטפת מלאה של שירותים בהתאמה מלאה לצרכים המקומיים".



0 תגובות