ח"כ דוד ביטן: "העריק הפוטנציאלי קיים, רק צריך להביא אותו"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ דוד ביטן: "העריק הפוטנציאלי קיים, רק צריך להביא אותו"

    ח"כ דוד ביטן בריאיון ל'קול חי': "אנחנו צריכים בסך הכל עריק אחד, ברגע שנעביר אחד, גם אם לא נקבל את השלטון – יהיו בחירות. אני חושב שזו לא בעיה להביא מישהו כזה, הוא קיים ורק צריך להביא איתו. לא אכנס לפרטים. אנחנו מתקרבים ל-61 מנדטים בסקרים בלי מפלגות 'הימין' כביכול שנמצאות בקואליציה"

    צילום: פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ דוד ביטן מתייחס למגעים של ראש הממשלה בנט עם נשיאי רוסיה ואוקראינה. "פגישות עם מנהיגים תמיד יש, השאלה היא אילו תוצאות יש להן. בנט לא יכול להגיע לרמה של נתניהו. כל מנהיג מערבי שנפגש היום עם פוטין – הוא יפתח לו את הדלת כי פוטין צריך את זה כיום. בסוף זה יפגע בישראל בטווח הארוך כי דעת הקהל במערב היא נגד המלחמה", אומר ביטן בשיחה עם אבי רבינא במהדורה המרכזית.

    ביטן הוסיף "ארה"ב נותנת לנו נשק מתוחכם, תומכת בנו בכל מישור. אין פה התלבטות, אנחנו חייבים לעמוד לצידה של ארה"ב".

    ביטן התייחס גם למשבר הפליטים ואמר כי "גם היהודים הזכאים לעלות לישראל מכוח חוק השבות גם הם פליטים ולכן אנחנו הולכים לקלוט מאות אלפים, לא נכון לומר שאנחנו לא קולטים. זה בלתי אפשרי להגיד לנו לקלוט את כולם".

    ביחס למצב הפוליטי, אמר ביטן: "אנחנו צריכים בסך הכל עריק אחד, ברגע שנעביר אחד, גם אם לא נקבל את השלטון – יהיו בחירות. אני חושב שזו לא בעיה להביא מישהו כזה, הוא קיים ורק צריך להביא איתו. לא אכנס לפרטים. אנחנו מתקרבים ל-61 מנדטים בסקרים בלי מפלגות 'הימין' כביכול שנמצאות בקואליציה".



    0 תגובות