ילדי הפליטים מאוקראינה במחנה הקיץ בישראל | תיעוד מרגש

נתי קאליש No Comments on ילדי הפליטים מאוקראינה במחנה הקיץ בישראל | תיעוד מרגש

בימים אלו מתקיים מחנה הקיץ "יחד" שע"י ועד הצלה ליהדות אוקראינה, לפני כמה שבועות התקיים שבועיים של מחנה בנות ועכשיו מחנה בנים בו משתתפים כ- 130 ילדים בכל מחנה עם מדריכים אמריקאים | מנהל המחנה משתף סיפור מרגש על אבא שפגש את ילדיו לאחר חמישה חדשים | צפו בתיעודים

20:57
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on תיעוד חדש מהחטופים; תקיפות בחאן יונס וחילופי אש בצפון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות מלחמת רוסיה אוקראינה, יהודים רבים שגרו בה עלו ארצה. כעת, בימי בין הזמנים, נערך עבור הילדים מחנה קיץ מיוחד בניהולו של הרב נחמיה מלינוביץ תחת ועד הצלה ליהדות אוקראינה בראשות הרב יצחק אהרמן.

ועד ההצלה דואג לילדים ולמשפחות שבאו לארץ כמעט בלי כלום, לביגוד מזון ודברים נוספים, וכעת לרגל ימי בין הזמנים, החליטו להוציא אותם לנופש מיוחד, להקל עליהם במעט מהצער שהם עוברים.

נחמן שמואל כהן מנהל המחנה מספר ל"קול חי": "זה פשוט מרגש לראות איך כל הילדים האלו שעלו מאוקראינה לארץ, מקבלים מעט שיחרור וחופש מהמצב העגום אליו הם נקלעו בעל כרחם".

כהן אף משתף בסיפור שריגש אותו במיוחד: "אתמול הגיע לכאן יהודי מקייב לקחת את שני בניו מהמחנה אחרי ש 5 חודשים לא ראה אותם ובמסגרת סיוע הומניטרי לצבא אוקראינה הוא קיבל רשות לבקר את משפחתו שברחה לארץ ישראל".

"זה היה אירוע שלא אשכח, מיד שהוא ראה את ילדיו הוא פשוט התחיל לבכות בדמעות שליש, וכולנו מי שהיה שם בכינו איתו. זה היה איחוד משפחה מרגש" מספר כהן.

video
play-sharp-fill


0 תגובות