פולארד קורא להצביע לשקד: "היא לא תחזור על השגיאות"

אליהו גרין 1 Comment on פולארד קורא להצביע לשקד: "היא לא תחזור על השגיאות"

פולארד כתב על שקד: "היא הראתה נאמנות בממשלה הקודמת, אבל אני מאמין בלב שלם שהיא מבינה שנעשו שגיאות על ידה ושהיא לא תחזור עליהן. אנחנו צריכים אותה עכשיו, חופשיה ונקייה מכל ההשפעות הרעות שפגעו בה אישית ופוליטית"

צילום: יונתן סינדל/פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יונתן פולארד, המרגל היהודי-אמריקאי שעלה לישראל לפני כשנתיים לאחר 30 שנות מאסר בכלא האמריקאי, קורא לציבור הישראלי להצביע למפלגתה של איילת שקד "הרוח הציונית".

"חברים, כפי שכולם יודעים אני לא חבר בשום מפלגה פוליטית ועד היום לא המלצתי בצורה פורמלית על אף בן אדם או מפלגה", כתב פולארד. "אני עצמאי והנאמנות הבלעדית שלי והדאגות שלי הן למדינת ישראל ולעם ישראל".

"בגלל אהבתי האין סופית למדינה והמסירות שלי להישרדותה ולעתידה אני קורא עכשיו להצביע לאדם שאני יודע שישרת את מדינת ישראל בצורה שתשמור הן על האינטרסים החיוניים שלה והן על כבודה – והבן אדם הזה זו איילת שקד", כתב פולארד.

הוא הוסיף: "כן, היא הראתה נאמנות בממשלה הקודמת, אבל אני מאמין בלב שלם שהיא מבינה שנעשו שגיאות על ידה ושהיא לא תחזור עליהן. אנחנו צריכים אותה עכשיו, חופשיה ונקייה מכל ההשפעות הרעות שפגעו בה אישית ופוליטית".

הוא הדגיש: "כולנו עושים טעויות. ההבדל הוא בין אלה בנינו שמסרבים להכיר בשגיאות האלה ובין אלה בנינו שמכירים בשגיאות ועומדים על כך לא לחזור עליהן".

לדבריו "אני מאמין שאיילת שקד היא אדם כזה. מגיעה לה ההזדמנות להמשיך להיות חלק מהנהגה הישראלית, ובתקופה הקשה והמסוכנת בהיסטוריה שלנו אנחנו צריכים וראויים לפטריוטית מוכחת כמו איילת שקד".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי (הליכוד) הגיב לקריאתו של פולארד: "‏זה כמו לצאת שוב למשימת ריגול בשליחות מי שבגד בך. מי שבגד בך והפקיר אותך יבגוד בך ויפקיר אותך שוב. ומי שרימה אותך ירמה אותך שוב. אין חדש תחת השמש".



1 תגובות

מיין תגובות