טרגדיה בבני ברק: ילדה נמצאה מחוסרת הכרה – ונפטרה

בנצי לייזרוביץ No Comments on טרגדיה בבני ברק: ילדה נמצאה מחוסרת הכרה – ונפטרה

היא פונתה תוך כדי החייאה לבית החולים תל השומר שם לאחר מאמצי החייאה ממושכים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה

בני ברק צילום: פלאש 90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טרגדיה בבני ברק: הבוקר (חמישי) נפטרה הילדה רבקה קראוס ע"ה לאחר שנמצאה מחוסרת הכרה בביתה. היא פונתה תוך כדי החייאה לבית החולים תל השומר שם לאחר מאמצי החייאה ממושכים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

מתנדבי זק"א ת"א מלווים את המשפחה, ופעלו להשגת ויתור ושחרור הילדה לקבורה, הגופה מועברת כעת לקבורה וההלוויה תתקיים בשעה 2 בצהריים בבית העלמין ירקון.

בתוך כך, למרכז הרפואי זיו הגיע תינוק מצפת כבן חמישה חודשים אשר נמצא על ידי הוריו ללא רוח חיים. אמבולנס של מד"א הבהיל אותו למלר"ד ילדים בזיו כאשר מתבצעות פעולות החייאה. צוותי זיו נאבקו על חייו של הפעוט עד אשר נאלצו לקבוע את מותו. בשלב זה סיבת המוות אינה ידועה.

ובמשטרה מעדכנים כי פתחו בחקירה בעקבות דיווח אודות פעוט שטבע בבריכת שחיה באופקים. מתחקור ראשוני של שוטרים שהגיעו למקום עלה כי הפעוט כבן שנתיים, חולץ ובוצעו בו פעולות החייאה בידי אזרחים, הועבר לטיפול רפואי בבי"ח סורוקה (עפ"י גורמי רפואה כעת מצבו קל).

נוכח ממצאי התחקור הראשוני, השוטרים סגרו את הבריכה אספו ממצאים ו-2 המצילים אשר היו אחראים על בטחון הרוחצים באותה העת עוכבו לתחנת המשטרה באופקים ונחקרו בחשד להשגחה ברשלנות על ילד. בסיומה שוחררו בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת.



0 תגובות