נחמן פוקס בקליפ חדש: "אלף פעמים ריבונו של עולם" | צפו

    שמחה סינגר 3 Comment on נחמן פוקס בקליפ חדש: "אלף פעמים ריבונו של עולם" | צפו

    נחמן פוקס, בסינגל קליפ תפילה חדש שנקרא: "1000 פעמים ריבונו של עולם". את השיר כתב והלחין פוקס יחד עם ידידו נחמן ריכטר, במהלך התבודדות | עיבוד ומיקס: יענקי כהן

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המוזיקאי והיוצר נחמן פוקס, בסינגל קליפ תפילה חדש – "1000 פעמים ריבונו של עולם". את השיר כתב והלחין פוקס יחד עם ידידו נחמן ריכטר, במהלך התבודדות, בהשראת דבריו של רבי נתן מברסלב המובאים בספר 'שיח שרפי קודש', על החשיבות לזעוק אלף פעמים לריבונו של עולם.

    הקליפ המרגש צולם באומן ובברסלב, בקברו של רבי נתן, כשהקליפ נפתח בדבריו של המשפיע הנודע, ר' מוטה פראנק המספר את הסיפור על רבי נתן מתוך 'שיח שרפי קודש':

    "כְּשֶׁשִּׁבְּחוּ פַּעַם אַנַ"שׁ בִּפְנֵי מוֹהַרְנַ"תְּ אֵיזֶה אָדָם גָּדוֹל בְּמַעֲלָה, שֶׁצָּרִיךְ לְהַגִּיעַ לָעִיר וְיוֹדֵעַ אֶלֶף דַּפֵּי גְּמָרָא עַל-פֶּה, עָנָה מוֹהַרְנַ"תְּ וְאָמַר: "עוֹזֵר _ בְּהִתְכַּוְּנוֹ עַל תַּלְמִידוֹ, רַבִּי עוֹזֵר _ יָכוֹל לִצְעק אֶלֶף פְּעָמִים רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם".

    נחמן פוקס: "לפני כשש שנים, אמצע הלילה, בתקופה קצת קשוחה, אני הקטן ואחי היקר נחמן ריכטר, נכנסים לשדv' מנסים קצת לשפוך מהלב לטאטע, ללא הצלחה. מתיישבים על הבגאז׳ של המזדה, פותחים גיטרה ומתחילים לפרוט על מיתרי הלב. המילים יצאו מעצמם, הלחן זרם כמו מעיין והנשמה צעקה – ריבונו של עולם, 1000 פעמים".

    קרדיטים:

    לחן ומילים: נחמן פוקס & נחמן ריכטר
    שירה: נחמן פוקס
    עיבוד ומיקס: יענקי כהן
    גיטרות: נועם חרגול
    סקסופון וחליל: דור אסרף
    צילום: Alexander Bystrov
    עריכה: חיים שפירא
    גרפיקה: מאיר אנשין
    יחצ: ישראל ברגר – ברגר מדיה



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      רואים שהוא תרגם את המילים לאידיש
      זאת לא אידיש תיקנית

      1. היידיש שלו תקינה +
        אל תבלבל בשכל!