דודו סעדה: "אנשים רבים מתלבטים בין גנץ לשקד"

אסתי פלד No Comments on דודו סעדה: "אנשים רבים מתלבטים בין גנץ לשקד"

יו"ר קבוצת 'בשבע' דודו סעדה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "תמיד הייתה מפלגה בימין עם חמישה שישה מנדטים בסגנון הימין החדש, להערכתי שלשה מתוכם עברו לסמוטריץ', השניים שלשה שנותרו הם אצל איילת שקד, היא צריכה עוד מנדט והיא בפנים" | הריאיון המלא

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דודו סעדה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" מנתח את הנעשה בציבור הדתי לאומי לקראת הבחירות: "השטח הסרוג בא לידי ביטוי בבחירות האלו, באחדות שעשו סמוטריץ' ובן גביר. יש גם אוכלוסייה שמצביעה גם לכחול לבן שיש בה נציגים ציוניים דתיים".

"הציבור הדתי לאומי יש לו גוונים שונים באוכלוסייה, בגלל שהוא מגוון כל כך הוא מתחלק למספר מפלגות, גם בציבור החרדי רואים שיש ציבור שתומך במפלגתו של בן גביר".

"הציבור של איילת שקד מתחלק לשניים. יש ציבור שאוהד אותה בגלל עשייתה, והוא יצביע לה, ויש ציבור שכועס עליה, חלקם מוכנים למחול כי היא התנצלה, וחלקם לא מוכנים יותר להאמין לה. אני פוגש אנשים רבים שמתלבטים בין גנץ לשקד".

"תמיד הייתה מפלגה בימין עם חמישה שישה מנדטים בסגנון הימין החדש, להערכתי שלשה מתוכם עברו לסמוטריץ' כי ראו בו שר תחבורה אחראי שדאג לכולם, ואיש מעמיק. השניים שלשה שנותרו הם אצל איילת שקד, היא צריכה עוד מנדט והיא בפנים. אני אשמח מאד אם היא תכנס" הסביר סעדה.

"אני מבין את מי שהתאכזב ממנה, אבל כמו שכל אדם יכול לבקש סליחה מהקב"ה על מעשיו, גם היא יכולה לבוא ולומר סליחה ולחזור לגוש" כך סעדה.



0 תגובות