הקטל בדרכים: הרוגה ופצוע קשה בתאונה סמוך לכינרת

בנצי לייזרוביץ No Comments on הקטל בדרכים: הרוגה ופצוע קשה בתאונה סמוך לכינרת

תאונה בכביש 92 סמוך לצומת כורסי: פראמדיקים של מד"א קובעים את מותה של אישה כבת 60 ומפנים באמצעות מסוק של מד"א לבי"ח פוריה גבר כבן 60 במצב קשה, לאחר שחולצו ע"י לוחמי האש

צילום: כב"ה צפון
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשעה 16:27 התקבל דיווח בגופי החירום וההצלה על תאונת דרכים בין רכב פרטי לאוטובוס בכביש 92 בחופה המזרחי של הכנרת. כוחות רפואה, וצוות כיבוי זינקו למקום האירוע.

עם הגעתם של לוחמי האש למקום זיהו הלוחמים תאונת דרכים בין רכב פרטי לאוטובוס עם 2 נפגעים לכודים בצורה קשה ברכב הפרטי, וביצעו חילוץ של הלכודים בעזרת כלים ייעודים והעבירו אותם להמשך טיפול רפואי.

לאחר החילוץ, חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעו את מותה של אישה כבת 60 ופינו באמצעות מסוק של מד"א לבי"ח פוריה גבר כבן 60 במצב קשה מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית.

חובש רפואת חירום במד"א ניר תגר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב הפרטי הפוך בצמוד לאוטובוס. ראינו אישה כבת 60 שוכבת מחוץ לרכב כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלה רב מערכתית ולאחר מאמצי החייאה ממושכים נאלצנו לקבוע את מותה. פצוע נוסף היה בתוך הרכב כשהוא מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית. תוך כדי חילוץ הפצוע הענקנו לו טיפול, פינינו אותו לחבירה עם מסוק מד"א שהמתין במנחת סמוך והוא פונה בדחיפות לבי"ח כשמצבו קשה. נהג האוטובוס והנוסעת לא נזקקו לפינוי."



0 תגובות