אושרה הקדמת הדיון בחוק סמכויות השר לביטחון פנים

    אבי רבינא No Comments on אושרה הקדמת הדיון בחוק סמכויות השר לביטחון פנים

    הוועדה המסדרת אישרה את הקדמת הדיון בקריאה הטרומית בהצעת החוק להרחבת סמכויות השר לביטחון פנים. השר עודד פורר: "אני לא בטוח שבן גביר ישמח שהשר ברלב יקבל את הסמכויות הללו במידה וממשלת המעבר תמשיך לכהן"

    צילום: משה ביטון
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הוועדה המסדרת בראשות ח"כ יואב קיש העניקה היום (שלישי) פטור מחובת הנחה (הקדמת הדיון) בקריאה טרומית להצעת חוק לתיקון פקודת המשטרה (סמכויות), של חה"כ איתמר בן גביר.

    ההצעה אושרה בתמיכת 10 ח"כים מול התנגדותם של 7 ח"כים. הדיון היה ארוך וסוער. במהלך הדיון יו"ר הוועדה הוציא מספר חברי כנסת מהדיון. באופן נדיר, בדיון השתתפו שרים וסגני שרים רבים.

    השר מאיר כהן אמר: "ביבי שונא את החוק הזה, והוא יודע למה. שיהיה לכם ברור, בסופו של יום הוא יחליט איפה תפגינו, מי ידבר ומי ישתוק. למה אתה נוגע בדברים שהם קדשי קודשים? גם אני חושב שצריך לתקן אבל לא ככה".

    השר עודד פורר אמר: "אני לא בטוח שבן גביר ישמח שהשר בר לב יקבל את הסמכויות הללו במידה וממשלת המעבר תמשיך לכהן. זה יהיה צחוק הגורל שההצעה תעבור אבל לא תצליחו להקים ממשלה".

    סגן השר עידן רול אמר: "אולי הייתי תומך מהאופוזיציה לממש דירקטיבה של דרג נבחר. לעיתים פקידים יכולים לעקר מדיוניות של דרג נבחר. אם אתם בטוחים במשילות ארוכה, תביאו את זה לדיון רציני".

    סגן השר יואב סגלוביץ': "בכל יום חמישי אני יושב עם צוות שלם ומבצע מדיניות במשטרה. יבוא ח"כ איתמר בן גביר ויסביר מדוע אי אפשר לבצע מדיניות כאשר סגן השר עושה את זה".



    0 תגובות