חוגגים 400: לא בכל יום "קוביס" מתרגש!

יונתן שורק 2 Comment on חוגגים 400: לא בכל יום "קוביס" מתרגש!

צוות התכנית של ״קוביס מוקיר שבת״ הפתיע את השדרן ואיש היחצ מקובי סלע לרגל הגעת התכנית למס׳ 400, (9שנים!) והוא מצידו לא נשאר אדיש בכלל. קובי, מחכים כבר לתוכנית ה-1000!

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ערב שבת פרשת בשלח, לפני 9 שנים בדיוק, החלה תכנית חדשה ברדיו ׳קול חי׳ בשם מעט מיוחד ״קוביס מוקיר שבת״. את התוכנית הגיש כמובן קובי סלע המכונה בפי כל ׳קוביס׳, תוכנית מוזיקלית בשילוב מאזינים, אמנים ופינות מיוחדות על הפרשה והחיים.

ביום שישי האחרון, אחרי 400 תוכניות פתח "קוביס" את תוכניתו עם הפתיח הישן מלפני 9 שנים, אך להפתעה הזו הוא לא ציפה: אל התוכנית הוכנסו ברכות ואיחולים של חבריו כשבין היתר בירכו אותו עמיתיו מנהל התכניות והחדשות בצלאל קאהן  מנחם טוקר ואפרים קמיסר, שיגרו ברכה, וגם הזמר ישי ריבו׳, שוקי סלומון מאיר סלע (בנו של קובי) ועוד…

במהלך התכנית נכנסו צוות ההפקה ישי נוימן יצחק אייזיקוביץ ונתי שולמן עם מגש הערינג ומגש פירות לט"ו בשבט, מפנקים ומעוצבים, עם הקדשה מיוחדת מתנת מערכת ׳קול חי׳

התכנית מסתיימת באופן קבוע בשיר ״שלום עליכם״ של הזמר ׳סנדי שמואלי׳ מניו-יורק וגם בזה הפתיע הצוות את קובי עם ברכה מרגשת ומיוחדת של סנדי ברקע השיר.

לאחר התכנית נעמד הצוות לתמונה של ׳אחת ל..׳ עם קובי ומגש הפירות,עם ברכות חמות לקובי׳ס.

video
play-sharp-fill


2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אין על קובי! מלך הרדיו הבלתי מעורעררר