צפו: כך הגיב הגרב"צ מוצפי לדברי השבח

נתי קאליש No Comments on צפו: כך הגיב הגרב"צ מוצפי לדברי השבח

הגרב"צ מוצפי שליט"א נכנס לכנס חיזוק בגבעת זאב, ורב המקום רבי יוסף טולדאנו שליט"א פצח בשירה לכבודו, וכך הגיב הרב מוצפי | צפו

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשכונת גבעת זאב נערך כינוס חיזוק בהשתתפותו של הגאון הצדיק רבי בן ציון מוצפי שליט"א גאב"ד בד"ץ בני ציון. את פניו של הגרב"צ מוצפי קיבל רבה של גבעת זאב הגאון רבי יוסף טולדאנו שליט"א חתנו של האדמו"ר רבי מאיר אברוחצירא בבא מאיר זיע"א.
בדבריו אמר: "אנו מקבלים את כבוד תורתו מורנו ורבנו שליט"א, אמרו חכמים בזמן שאדם מכבד את אביו ואמו מעלה אני עליהם כאילו דרתי ביניהם וכבדוני, ושנינו במסכת בבא מציעא כבוד רבו קודם לכבוד אביו שרבו מביאו לחיי העולם הבא לכן כשנכנס אדם גדול בתורה, כמו מורנו ורבנו הרב מוצפי הרי זה כאילו השכינה נכנסה עימו ודין גדול הדור כדין רבו מובהק לכן נגיד את הפסוקים שאו שערים ראשיכם בשירה וזמרה". לאחר מכן פצח הגר"י טולדאנו בשירה לכבודו של הרב מוצפי.
הגרב"צ מוצפי בענוותנו הצטרף לשירה כשהוא מסמן לכיוונו של הגר"י טולדאנו  ואומר "אני שר לכבודו, כבודו הכל, כבודו גדול הדור לא אני, השבחים שכבודו אמר הכל שייך לכבודו, זקן יושב בישיבה כבודו ייסד את כל המקום יגדיל תורה ויאדיר".


0 תגובות