להוציא את המיץ: הפרסומאים הרימו את הכפפה

אליהו גרין No Comments on להוציא את המיץ: הפרסומאים הרימו את הכפפה

למעלה ממאה גרפיקאים, פרסומאים ומעצבים חרדים השתתפו בתחרות הסברה ייחודית: למה כדאי לצמצם את השימוש בשתיקה מתוקה? | צפו במודעות המנצחות

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשבועות האחרונים התעורר דיון ציבורי על שתיה מתוקה והמיסוי שהוטל עליה על ידי שר האוצר הקודם איווט ליברמן, תוך פגיעה חמורה בעיקר במגזר החרדי, הנחשב צרכן כבד של שתיה ממותקת. בין השאר, פורסם כי שרי האוצר והבריאות מתלבטים האם לבטל את המיסוי כפי שהובטח בקמפיין הבחירות ובהסכמים הקואליציוניים, מאחר וייתכן שהוא מוביל לצמצום השימוש בשתיה מתוקה ויש לו ערך בריאותי.

במכללת 'פרוג', המכשירה מדי שנה בין השאר מאות מעצבים, גרפיקאים, פרסומאים ועובדים חרדים וחרדיות במגוון תחומים נוספים, החליטו להרים את הכפפה ולהציג מסע הסברה אלטרנטיבי, כזה שיועיל לצמצום השימוש בשתיה מתוקה, גם בלי להטיל קנס על כלל הציבור באמצעות מס.

בני הזוג חיים וטובי דיקמן, מייסדי ומנהלי המכללה, מסבירים מה הוביל אותם לערוך את התחרות באתר הבית של המכללה ולהציע עבורה פרסים: "אנחנו משוכנעים שבחשיבה יצירתית ובהסברה נכונה ניתן להגיע לתוצאות טובות בהרבה מאשר באמצעות התייקרות שרירותית שפוגעת בעיקר בחלשים. אם ליברמן היה מחפש את טובת הציבור החרדי, ואם זה היעד של מחליפיו, אנחנו מזמינים אותם להיחשף ליצירתיות המדהימה של ההסברה החרדית בתחום, של מאות בוגרי 'פרוג' שהשתתפו בתחרות וסיפקו קמפיין מדהים תחת הסלוגן 'להוציא את המיץ'".

חיים דיקמן

השבוע, נסגרה התחרות והוכרזו שלושת הזוכים במקומות הראשונים: אברמי וינטרניץ, מוריה הלוי וטובה פרנקל. 



0 תגובות