שני אחים נרצחו בפיגוע בחווארה; מרדף אחר המחבלים

קובי פינקלר No Comments on שני אחים נרצחו בפיגוע בחווארה; מרדף אחר המחבלים

מחבל הגיע ברכב לצומת עינבוס שבמרחב חטיבת שומרון ופתח בירי לעבר רכב ישראלי שחלף במקום. שני צעירים נרצחו. ראש מועצת שומרון קרא לצאת למבצע צבאי: "להפוך את השולחן"

צילום: מועצה אזורית שומרון
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פיגוע בשומרון: שני אחים צעירים נרצחו לפני זמן קצר בפיגוע ירי בכביש 60 סמוך לחווארה. חובשים ופראמדיקים העניקו להם טיפול רפואי וכוח צה"ל פינה אותם לבית החולים בילינסון, שם למרבה הצער נקבע מותם. שר הביטחון, יואב גלנט יקיים בזמן הקרוב הערכת מצב עם ראשי מערכת הביטחון.

דובר צה"ל מסר כי מחבל הגיע ברכב לצומת עינבוס שבמרחב חטיבת שומרון ופתח בירי לעבר רכב ישראלי שחלף במקום. כתוצאה מהירי נפגעו שני אזרחים שפונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. כוחות צה"ל חוסמים צירים במרחב ופתחו במרדף אחר המחבלים.

לפי המסתמן מדובר בשני אחים הי"ד שנסעו בכביש לכיוון הר ברכה. רכב נכנס בהם מאחור כאשר ממנו יצא מחבל חמוש ב-M16 וביצע את הפיגוע הרצחני.

ביישוב הר ברכה מסרו: "קהילה יקרה, נתבשרנו כעת על פיגוע קשה עם נפגעים מהישוב. צח"י של הישוב יחד עם צוות החירום של המועצה מטפלים באירוע".

האזינו לדיווח במשדר המיוחד:

חובש רפואת חירום במד"א גיל ביסמוט סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את 2 הפצועים שוכבים בסמוך לרכב כשהם מחוסרי הכרה. יחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח, הכנסנו אותם לניידות טיפול נמרץ צבאיות והם פונו לבי"ח כשמצבם קשה".

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון מסר: "מדובר לצערנו, באירוע קשה מאוד, הממשלה חייבת לשנות את הפרדיגמה ולעבור ממגננה להתקפה, לא יכול להיות שבצהרי היום מרשים לעצמם מחבלים לירות באזרחים תמימים, עזות המצח של הטרור מוכיחה שאין הרתעה. יש לשנות את הוראות הפתיחה באש, להחזיר את המחסומים, ולפגוע באופן יזום בתשתית הטרור של הרשות הפלסטינית. עם ישראל ותושבי השומרון חזקים, לא נשבר אל מול הטרור הרצחני של הרשות הפלסטינית".

video
play-sharp-fill

ראש המועצה המקומית בית אל, שי אלון, נכח בפיגוע וסיפר כי: "הירי התרחש ממש מאחוריי. זה היה נראה נורא – הירי היה מטווח אפס. אתה מוקף מימין ומשמאל, אין אפשרות לצאת. לא ייתכן שמחבלים יכולים להחזיק נשק בכזו קלות ולירות בחופשיות מטווח אפס לאור יום. הפיגוע הנורא הזה מראה שוב כי יש חוסר משילות מוחלט ביהודה ושומרון והאיום על התושבים היהודים באזור הוא ממשי יותר מאי פעם. צריך להכניע את הטרור אחת ולתמיד, לצאת למלחמת חורמה כנגד מבקשי רעתנו ולהחזיר את הביטחון לתושבים כמו שהובטח לנו".

יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן קטע את דיון הוועדה על חוק יסוד השפיטה וקרא פרק תהילים לרפואת הפצועים: "אנחנו מקבלים עדכון על פיגוע קשה עם שני פצועים שעוברים כרגע החייאה בצומת חווארה, ואני רוצה לקרוא פרק תהילים לרפואתם ומקווה שנשמע בשורות טובות". לאחר סיום הקריאה אמר: "שיהיה פרק התהילים הזה לרפואתם של הפצועים ואני מקווה שהקב"ה יאמר לצרותינו די".



0 תגובות