עונג שבת בשלושה מפלסים

מלכי נדל No Comments on עונג שבת בשלושה מפלסים

ממתי אתם מתחילים להתכונן לשבת? כמה אתם משקיעים לענג אותה בבשר ודגים וכל מטעמים, כולל הקינוח? באלקטרולוקס הכינו שפע מקום למטעמי השבת שלכם, שישאיר גם את המטבח נוצץ ומאורגן לכבוד שבת קודש. ׳מצב שבת' באישור המכון הטכנולוגי להלכה הופך את התנור בלחיצת כפתור לפלטת חימום ענקית, בטיחותית וחסכונית!

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צפירה של שבת. העולם טהור, ילדים לבושים בגדי שבת פוסעים לבית הכנסת יד ביד עם אבא. שלהבות קטנות מרצדות, מלכותיות. מפה פרושה על השולחן, כלים חגיגיים ערוכים מעליה. רק השיש נראה כמו אתר בנייה.

ערמה של תבניות מתנשאת על הפלטה, שני סירים מצטופפים בדוחק. שורה של סופלה שוקולדי מסודרת צמוד-צמוד לפלטה, אולי בכל זאת הוא יתחמם עד זמן הקינוח… החלות, שהוצבו מעל סיר הצ'ולנט, מתגלגלות בקול פצפוץ אל הרצפה ומותירות שובל שומשום ופירורים.

בינתיים בן השנתיים גורר כסא. הוא רק רוצה לטבול אצבע קטנה בסופלה הנימוח וכמעט מניח יד על תבנית רותחת… את צרחת הבהלה שומעים עד קומה ראשונה.

בשבת הבאה הכל יתחמם אחרת!

אם גם אתם לא אוהבים את המראה המבולגן של הפלטה (מי אוהב?); אם כל פעם  שילד שניגש אל השיש נופל לכם הלב; אם מוכרת לכם האכזבה מאוכל קר למחצה – כפתור השבת של תנור אלקטרולוקס נולד בדיוק בשבילכם.

התנור הוא אותו אלקטרולוקס מוכר ואהוב. עם האפייה המקצועית לשימור מקסימלי של הטעמים והערכים התזונתיים במזון, עם נפח הפנים המוגדל והתבניות הענקיות ב20% – מהסטנדרט. תיהנו ממערכת טורבו אקטיבית לפיזור אחיד של החום בתנור, מסילות טלסקופיות ופונקציות חכמות, דלת קרה, ומגוון תוכניות מותאמות לאפייה, בישול וצלייה.

אז החלות שלכם מדהימות (חסל חלות שרופות מבחוץ ובצקיות מבפנים), העוגות אווריריות ונימוחות (כבר שכחתם איך נראה טורט שצונח אל עצמו בתבוסה) והדגים רכים כמו חמאה. תנור אלקטרולוקס שיקם לכם את הביטחון באפייה והמחמאות גורמות לכם להסמיק.

מעכשיו – התנור של אלקטרולוקס

חכם גם בשבת!

מצב שבת של אלקטרולוקס חוסך את הבלאגן, הלחץ והאכזבות סביב הפלטה המסורבלת שהכרנו מאז ומתמיד. בלחיצת כפתור התנור הופך לפלטת חימום ענקית, בטיחותית וחסכונית!

איך זה עובד בפועל?

נחזור ליום שישי.

השולחן כבר ערוך, הרצפה מבהיקה. ברמקול מתנגנות זמירות שבת, הנרות מוכנים, ניחוח ערב של מטעמי השבת שהוכן בתנור החכם של אלקטרולוקס מתפזר בבית – והשיש ריק.

האוכל כולו מסודר בתוך התנור הגדול, מאורגן בסדר מופתי על שלושה מפלסי התנור: הסירים למטה, על הרשת. בתבנית באמצע התנור עומדות תבניות פיירקס מכוסות מלאות כל טוב. על התבנית העליונה ניצב קינוח חם ומתוק, ולצידו שתי חלות.

דלת התנור נסגרת. עכשיו רק נותר לסובב את הכפתור וללחוץ אותו לקו אחיד עם חזית התנור, וזהו. התנור עבר למצב שבת. מכניסת השבת ועד צאתה דולק גוף חימום ייעודי בתחתית התנור בעוצמה קבועה. התאורה כבויה, החיישנים מנוטרלים ולסגירת ופתיחת הדלת אין השפעה כלל.

כל זמן פעולת 'תוכנית שבת' נשמרת בתנור טמפרטורה של בין 65 ל-90 מעלות, כך תהיו בטוחים שהאוכל מתחמם ולא מתבשל. ואם חלילה קפץ הגנרטור או החשמל בעיצומה של השבת – תשמרו על רוגע! מיד כשיושג גוי והתקלה תטופל – ישוב התנור לפעול במצב שבת.

זמן רב עמלו באלקטרולוקס לפתח את תוכנית השבת ולהתאים אותה לשימוש על פי ההלכה. מפתחי התוכנית במפעל באירופה אפילו הכינו את המנות המסורתיות כדי להתאים את החימום האופטימלי: מרק עם קניידלאך, חמין, חלות, עוף ותוספות… את המתכונים הם קיבלו מהארץ, מעניין אם יצא טעים…

מלבד עונג שבת במטעמים מחוממים כראוי, וכבוד שבת במראהו הנקי והמאורגן של המטבח – תוכנית השבת של אלקטרולוקס בטיחותית לחלוטין לילדים, עם דלת מבודדת חום של התנור. גם מהצד הכלכלי יצאתם מורווחים: כשליש מצריכת החשמל לעומת פלטה רגילה!

 על זה בדיוק אמרו חז"ל: "כל המענג את השבת נותנים לו משאלות ליבו…"



0 תגובות