"יד חזקה": תקיפות נרחבות במוקדי טרור של חמאס

קובי פינקלר No Comments on "יד חזקה": תקיפות נרחבות במוקדי טרור של חמאס

צה"ל תקף שני תוואי מנהרות טרור ושני אתרי ייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס. התקיפה מגיעה בתגובה ל-34 רקטות שנורו לעבר כמה יישובים בצפון הארץ ועוד כמה עשרות בדרום במהלך החג. חמאס השיב בשיגור רקטות לעבר יישובי עוטף עזה

תקיפות צה"ל ברצועת עזה צילום: by Attia Muhammed/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דובר צה"ל מוסר כי מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר תוואי של מנהרת טרור היוצאת מאזור בית חאנון ותוואי של מנהרה נוספת היוצאת ממרחב חאן יונס, שנתקפה במהלך מבצע "שומר החומות", מאז זוהו מאמצים לשיקומה. שתי המנהרות לא חצו לשטח ישראל ולא היוו איום על תושבי ישראל.

הופעלה התרעה בעיר שדרות ובישובים איבים וניר עם בעקבות ירי רקטי שכוון לעבר יישובי העוטף, תושבים מספרים על יירוטים מוצלחים בשמי העוטף. יודגש כי במסגרת המבצע  נתקפו גם שני אתרים "איכותיים" לייצור אמצעי לחימה המשמשים את ארגון הטרור חמאס בצפון ובמרכז רצועת עזה.

התקיפה בוצעה בתגובה להפרות הביטחוניות של חמאס בימים האחרונים. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה והוא זה שישלם את מחיר ההפרות הביטחוניות נגד מדינת ישראל.

כזכור, אזעקות נשמעו בשעות הצהריים של יו"ט ראשון של חג הפסח בצפון הארץ ועשרות טילים שוגרו לעברם. לפי צה"ל מדובר ב-34 רקטות שנורו לעבר כמה יישובים ובהם שלומי, בצת, חניתה, גורן, ראש הנקרה ועברון

השיגורים אירעו לאחר מטח של עשרות רקטות בליל החג בדרום הארץ, ברקע הפגנות ערבים בהר הבית במסגרת חודש הרמדאן.



0 תגובות