השר ארבל: "ההחלטה נגד כרטיסי המזון – פוליטית"

מערכת האתר No Comments on השר ארבל: "ההחלטה נגד כרטיסי המזון – פוליטית"

שר הפנים והבריאות משה ארבל לדוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "ברוך ה' המדינה בגידול הכי משמעותי בעולם המערבי. במקביל הייתה קורונה ומעבר לביומטרי. המדיניות של שקד הייתה דחייה של ההנפקה לשנתיים ועכשיו אנחנו מקבלים שוב את הגל. מרתון הדרכון, זה מתיחת הלשכות הגדולות עד הקצה". עוד הוסיף: "רואה בהחלטה המשפטית נגד כרטיסי המזון, החלטה פוליטית, זוהי הבטחת הבחירות שלנו ואנחנו נעביר אותה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הפנים והבריאות, משה ארבל בראיון מיוחד לדוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "כראש המטה של הרב אריה דרעי אני זוכר כמה השירות היה לנגד עיניו, היה לו מסך במשרד שהראה לו את זמני התורים. מדיניות זו נזנחה. ברוך ה' המדינה בגידול הכי משמעותי בעולם המערבי. במקביל הייתה קורונה ומעבר לביומטרי. המדיניות של שקד הייתה דחייה של ההנפקה לשנתיים ועכשיו אנחנו מקבלים שוב את הגל מרתון הדרכון, זה מתיחת הלשכות הגדולות כד הקצה, מ-07:00 בוקר עד 22-00, זה יפתור את בעיית הבוטים כי לא יהיו תורים".

השר הוסיף: "הוספנו דרך לדעת מי מקבל שירות, גם תהיה הודעה חצי שעה לפני כדי שיוכלו לצאת בינתיים לסידורים. מקווה שאזגחי ישראל ישלמו מראש ויחסכו זמן תוך היענות לבקשות שלנו. המכנה המשותף של כל הגורמים שמתנגדים לכרטיסי המזון הם אלו שמעולם לא הרגישו מה זה רעב ומה זה חוסר תזונתי והקושי של משפחות מרובות ילדים. השבע לא מרגיש את הקושי של הרעב".

"הנתונים שפורסמו בעבר לגבי אלו שקיבלו בעבר את כרטיסי המזון מראים שזה לא פונה לחברה החרדית. זה גם למגזר הערבי ולעולים החדשים. אני רואה בהחלטה המשפטית החלטה פוליטית, זוהי הבטחת הבחירות שלנו ואנחנו נעביר אותה" הדגיש ארבל בנחרצות ואמר: "הקנייה בכרטיסים הללו תהיה בתוך הארץ ותתרום לכלכלה, זה יהיה בפיקוח ולא יהיה ניתן בכרטיסים האלו אלכוהול, אנחנו מקיימים מה שאנחנו מבטיחים לבוחרים שלנו – אסור לנו שבאומת הסטארט-אפ ניישן ילדים ילכו לבית הספר רעבים".

לגבי הרפורמה המשפטית אמר השר: "כבר ברור לכולם שצריכים לעשות רפורמה במערכת. צריך שיהיו הסכמות רחבות, אם יתהפך הגלגל כמו בדמוקרטיה מתוקנת, שיהיה עוגן לשמור עליה. השינויים הם אינטרס של מערכת המשפט. אמון הציבור במערכת המשפט נמוך מאוד, אני מאמין ברפורמה הזאת והיא תעבור".

האזינו



0 תגובות