הרישום למתיבתא 'מגדל אור' במגדל העמק בעיצומו

עפר גדנקן 1 Comment on הרישום למתיבתא 'מגדל אור' במגדל העמק בעיצומו

המתיבתא הינה חלק מרשת 'מגדל אור' בנשיאותו של הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן שליט"א, רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית, שפועלת מתוך האמונה הבסיסית לפיה, בעזרת חום, אהבה והזדמנות שווה, ניתן להוציא את הטוב ביותר מהילדים ובני הנוער. תנאי המגורים הינם בקבוצות קטנות, ברמה גבוהה בתוך קמפוס רחב ידיים הכולל מגרשים ומדשאות, חדר כושר וחדר אוכל מפואר.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רשת מוסדות החינוך 'מגדל אור' הנה גולת הכותרת במפעל חייו של הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן שליט"א, רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית, ראש רשת החינוך הארצית וזוכה פרס ישראל למפעל חיים. הרשת הוקמה בתחילת שנות ה-70 עם קליטתם של 18 תלמידים ראשונים וכיום, מתחנכים ברשת אלפי ילדים ובני נוער, במעונות יום, גני ילדים ובתי ספר, יסודיים ועל יסודיים. רשת החינוך פועלת מתוך האמונה הבסיסית לפיה, בעזרת חום, אהבה, והזדמנות שווה, ניתן להוציא את הטוב ביותר מהילדים ובני הנוער.

המתיבתא לבנים, שהינה חלק ממוסדות 'מגדל אור' של הרב גרוסמן שליט"א, הינה מסגרת לימודים הקיימת כבר עשרות שנים כמענה לילדי כיתות ו' עד ח' הכוללת לימודים משולבים של קודש וחול ברמה גבוהה עם מורים מנוסים ומוסמכים. במהלך יום הלימודים ולאחריו התלמידים נהנים מצוות חם ומסור וכולל עו"ס, אימהות בית, ומדריכים, וממגוון של חוגים ופעילויות כמו ספורט, ציור, אומנות, רכיבה על סוסים, מוזיקה, דרמה, נגריה ועוד. תנאי המגורים ברמה גבוהה בתוך קמפוס רחב ידיים הכולל מגרשים ומדשאות, חדר כושר וחדר אוכל מפואר.

כחלק מתפיסת עולמו של הרב גרוסמן שליט"א הגורסת שאת התלמידים יש צורך ללוות בכל השנה ולא רק בתוך המסגרת, ישנו מערך הסעות מלא לבית וחזרה, וקייטנה בחופשת הקיץ. כמו  כן, ישנן קייטנות חוויה בחופש הגדול לתלמידים המעוניינים להתרשם לפני תחילת שנה.

המתיבתא במגדל העמק, ממוקמת בקמפוס מפואר ורחב ידיים עם נוף מדהים של עמק יזרעאל והרי הכרמל ואוויר נפלא לאורך כל השנה, ומונה כיום כ- 150 תלמידים כן ירבו.

התלמידים מגיעים מכל קצוות הארץ (כמובן ע”י הסעות), ומקבלים את כל הצרכים הדרושים לילד החל מאוכל וביגוד, וכלה בטיפולים רפואיים, משקפיים וכו', זאת מלבד רכישת השכלה ברמה מצוינת. תלמידים אשר התקשו לא מעט במקומותיהם, מתחילים לרכוש במקום מיומנות והרגלי למידה, והכל מתוך מתינות, הסברה ואהבה גדולה.

בשעות אחר הצהריים מלווה צוות הפנימייה המסור את התלמידים להמשך יום מהנה במיוחד. צוות הפנימייה הינם משפחות המתגוררות בסמיכות לדירת התלמידים הכוללת עד 12 תלמידים, שהם בשבילם כאבא ואמא, תוך מתן חום ואהבה באווירה ביתית וחמה, כמו סעודות שבת עם המשפחה המלווה אותם סביב שולחן ערוך ואווירה ביתית של שבת.

המתיבתא מחלוקת למספר כיתות הנותנות מענה לימודי לפי רמתו של התלמיד.

במתיבתא היכל בית מדרש ענק ומפואר אשר בו מתכנסים התלמידים לתפילה וללימוד, ובנוסף, מקבלים הכוונה ושיחות ע"י צוות המשגיחים לבניית השקפה בריאה .בשעות אחר הצהריים קיימת מערכת מובנית ומתוכננת בקפידה, הכוללת חוגים ופעילויות.

נקודה מעניינת המוכיחה את הצלחתו של המקום – הצלחת התלמידים, הוא בכך שכ- 80% מתוך שמונה מאות אנשי הצוות וההוראה המחנכים את דור העתיד במגדל אור, הינם בוגרי המוסדות. כמו כן, רבים מבוגרי המתיבתא הינם בעלי משפחות לתפארת, המכהנים בתפקידים ציבוריים ובעלי השפעה, מה שמבטא את הצלחת התלמידים במקום.

כאמור, עונת הרישום לכיתות ו' – ח' במתיבתא בעיצומה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לא להדחף. יש מקום לכוללללללללללללללם