יו"ר ויליפוד מבטיח: "אם נייבא, נמכור חלב ב-5 ש"ח"

שטח כלכלי 2 Comment on יו"ר ויליפוד מבטיח: "אם נייבא, נמכור חלב ב-5 ש"ח"

יו"ר "ויליפוד" מתייחס לראשונה ב'קול חי' גם לפתיחת שוק הלחם לתחרות אחרי שפורסמה היום דעתו בנוגע לחלב: "תבטלו את כל המוצרים שבפיקוח, ניכנס ונביא מחירים יותר זולים. אפשר גם 5 ש"ח לחלב. שהמדינה תיכנס ותפצה את היצרנים".

צילום: Michael Giladi/ Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בראיון בתוכנית "שטח כלכלי" התראיין צבי ויליגר, יו"ר ובעלים בחברת ויליפוד אמר לצבי טסלר: "לא רוצה להיכנס למה שעושים למונופולים, חלקם עמיתים שלי אבל אם יאפשרו לציבור לצרוך את המוצרים החסרים, אלו שלא מיוצרים בכמות שצריך, ובתחרות חופשית – המחירים יסתדרו. למשל, החלב, החברות לא מעוניינות ליצר חלב 3% שבפיקוח – הם מעדיפים ליצר דברים שלא מפוקחים. החלב אסור בייבוא, אם ישראל תאפשר לייבא, שר האוצר יבטל את החוק המחיר ירד".

הבוקר ביצעתי בדיקה באירופה, ואני יכול לומר שאני יכול להוזיל את החלב עוד יותר מהמחיר המפוקח הרגיל, 5 שקלים לחלב. אנחנו מייבאים יוגורטים בחצי מהמחיר הנדרש. אני אומר לציבור ולממשלה, היצרנים החליטו שהם לא רוצים לייצר את המוצרים שבפיקוח – אז כבר עדיף שנפתח לייבוא".

יו"ר "ויליפוד" התייחס לראשונה ב'קול חי' גם לפתיחת שוק הלחם לתחרות: "תבטלו את כל המוצרים שבפיקוח, ניכנס ונביא מחירים יותר זולים. אפשר גם 5 ש"ח לחלב. שהמדינה תיכנס ותפצה את היצרנים".

האזינו



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מה זאת אומרת שהיצרנים החליטו שהם "לא רוצים" לייצר מוצרים בפיקוח ???
    ואם הם יחליטו שהם "לא רוצים" לשלם מיסים ???

    בדיוק בשביל זה צריך פיקוח !!!
    בלי פיקוח המחירים עולים בלי סוף !!!

    חייבים פיקוח על מוצרים/שירותים יסודיים
    משום שאין תחרות אמיתית בישראל והצרכנים השבויים זקוקים להגנה מפני החמדנות המופרזת של היצרנים/המשווקים