ח"כ לזימי: "הטייסים נשברו בגלל ההתבטאות של סמוטריץ'"

מהדורת הבוקר 4 Comment on ח"כ לזימי: "הטייסים נשברו בגלל ההתבטאות של סמוטריץ'"

ח"כ נעמה לזימי במהדורת סוף השבוע: "אני ישבתי עם הטייסים עוד בסשן הראשון של המחאה. אחת נקודות השבר הגדולות שהייתה להם זה המשפט של סמוטריץ' 'למחוק את חווארה'"

טייסים. ארכיון
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ נעמה לזימי (העבודה), שוחחה עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת הבוקר-סוף השבוע (חמישיׂ) והתייחסה לאיומי משרתי מילואים שלא להתייצב לשירות, בשל אי קבלת עמדתם הפוליטית בכנסת. "אנחנו לא מדברים על משרתי החובה, אלא על חיילי המילואים. מילואים זו התנדבות. אי אפשר להאשים מישהו שלא מוכן להתנדב לדיקטטורה", אמרה לזימי.

לדבריה "צבא העם מחייב שירות חובה. חיילי המילואים בסופו של דבר הם חוד החנית של המהות של התנדבות במדינה למען שמירה עליה וכשהם מרגישים שהמדינה מפרה איתם את החוזה – הם מתריעים".

"אני ישבתי עם הטייסים עוד בסשן הראשון של המחאה. אחת נקודות השבר הגדולות שהייתה להם זה המשפט של סמוטריץ' 'למחוק את חווארה'", סיפרה לזימיה. "אומר לי טייס אני עולה לשמים ועושה מה שאומרים לי המפקדים, אם אני לא סומך על שר הביטחון… זו פקודה בלתי חוקית בעליל. שר ביטחון לא יכול להתבטא כך. הם מבינים שכל ההגנות נופלות. התוכנית של יריב לוין זו הפיכה משטרית".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    דברי הבל גמורים, תוצאה של חינוך קלוקל, של חוסר כל תשתית מוסרית אמיתית. אין לבוגרי החינוך הישראלי שום כלים, לשפוט טוב ורע. ומה יש לצטט טייס, שכל חכמתו יונקת מהתקשורת (מנין לו הביטוי חסר המשמעות: "הפיכה משטרית", אם לא התקשורת שמפטמת את מוחו. תחשוב רגע בעצמך, מה הקשר בין הריפורמה המשפטית ל"הפיכה משטרית"?).
    יש בעיה שאיש אינו נותן דעתו עליה. את עילת הסבירות אין צורך לבטל, מבחינה משפטית טהורה, אולי יש צורך להקים עילה זו, וזה הויכוח, אבל אין חולק שאין באמת לבית המשפט שום סמכות להכריע בנושא שאינו פרשנות של חוק!

    1. צודק ב200 אחוז חשיבה מעולה אשריך שיש לך שכל ואתה לא מפותם מהתקשורת

  2. 3

    סתם קשקשנים.. מחפשים תירוץ לנטייה פוליטית. המדינה עשתה אותם טייסים.. לא להיפך ועכשיו ששבעים מהשמנת בועטים בדלי.. פעם היינו רק שומעים את המילה טייס ועמדנו דום.. היום הם סרבנים..ונזכור זאת לעד

  3. 2

    אם כך, אין קשר לרפורמה… אז סמוטריץ אמר דקות, לכן פוגעים במרקם העדין והחשוב בחברה בישראל?