העומס בחופים הנפרדים: ח"כ אשר יכנס את ועדת הפנים

אבי יעקב 1 Comment on העומס בחופים הנפרדים: ח"כ אשר יכנס את ועדת הפנים

כתבינו נתי קאליש לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': בממשלה וברשויות המקומיות מתנערים מאחריות לעומס בחופי הים הנפרדים. ח"כ יעקב אשר מבטיח לכנס את ועדת הפנים עם ראשי הרשויות וצמרת המשרד לפיתרון העניין"

ארכיון צילום: עיריית אשדוד
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עם תחילת בין הזמנים מתקבלות תלונות רבות של רוחצים רבי מבני הציבור החרדי שקובלות על צפיפות גדולה בחופי הים הנפרדים. כתב קול חי נתי קאליש שוחח עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ברקע הביקורת והתמונה שבמהלך היום התפרסמה ברשת בדבר עומס מטורף בחוף אשדוד שרצה ברשת. גורמים המצויים בעניין טוענים כי דווקא תמונה זו איננה מהשנה אך היא בהחלט משקפת את העומס הרב והבלתי מתקבל על הדעת.

כתבינו נתי קאליש שוחח עם תושבים באשדוד, והם טוענים שיש תמיד תפוסה מלאה בחוף. לטענת משרד הפנים ישנם 16 חופים נפרדים בארץ, אך האמת היא שרק החופים הנפרדים בנתניה חיפה אשדוד וטבריה הם באמת נפרדים, בכל היתר לא הושקעו מספיק משאבים להכשיר את החוף שיהיה באמת נפרד ומתאים לשומרי התורה והמצוות. בממשלה מתנערים ומטילים את האחריות על הרשויות המקומיות. והם מצידן נכון לעכשיו לא בדיוק עושות משהו כדי לטפל בבעיה.

בלשכת שר הפנים ארבל מסרו ל"קול חי" כי השר ער למצוקה ופועל בעניין, הם מציינים שבכינרת נפתח חוף נפרד חדש חוף גולן בצידה המזרחי של הכינרת וגם בנתניה משרד הפנים פנה לעיריית נתניה להרחיב את החוף שלה. הציע לה דרכים להרחיב. ראש העיר אמורה להחליט מה לעשות.

יו"ר ועדת הפנים, ח"כ יעקב אשר מסר כי "התמונות המגיעות מהחופים הנפרדים מלמדות על עומס בלתי נסבל שגובל בסכנת חיים ח"ו. המצילים מתקשים לעמוד בצפיפות והלחץ, בעוד רצועות החוף המותרות לרחצה נפרדת צרות מהכיל את הציבור הדתי והחרדי המבקש ליהנות מבילוי בחוף כמו כל אזרח בישראל. בכוונתי לכנס דיון מיוחד בנושא בוועדת הפנים, יחד עם צמרת משרד הפנים והרשויות שברשותן חוף נפרד, כדי להיערך בשלב מוקדם לעונת הרחצה הבאה ולדון בדרכים לתוספת ולהרחבת החופים הנפרדים, לצד בחינת הכלים העומדים לרשותם של המצילים לאבטחת שלומם של המתרחצים".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מדובר בעוד וריציה של התעללות מתמשכת ובילתי נסבלת בציבור החרדי שמתקשה לממש את זכותו הבסיסית ביותר להחליף כוחות בבין הזמנים בחופי הים ובשאר מקורות המים ברחבי הארץ