פריימריז בשלומי אמונים? אגודת ישראל נערכת לבחירות

איתי גדסי No Comments on פריימריז בשלומי אמונים? אגודת ישראל נערכת לבחירות

כינוס כללי במזכירות אגודת ישראל בירושלים, לדיון בהיערכות לבחירות לראשות ולמועצת העיר. השר פרוש: "שוקלים פריימריז לבחירת נציגי שלומי אמונים בעיר". השר גולדקנופף: "קיבלנו בבחירות האחרונות מכה"

כנוס אגודת ישראל. ארכיון צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר מרכז אגודת ישראל בירושלים, השר מאיר פרוש, כינס את מזכירות אגודת ישראל בירושלים, לדון בהיערכות לבחירות לראשות ולמועצת העיר ירושלים. בישיבה השתתף השר יצחק גולדקנופף, סגן ראש העיר ירושלים לשעבר, יוסי דייטש, חברי מועצת העיר המכהנים מטעם אגודת ישראל, יוחנן ויצמן, מיכל הלברשטם, ויעקב הלפרין.

השר פרוש עדכן את חברי המזכירות כי בסיעת שלומי אמונים שוקלים לערוך פריימריז לנציגיה ברשימת אגודת ישראל בירושלים, במטרה להציב שליחי ציבור שיהיו מחויבים לצרכים של קהילות הקודש ולשרת נאמנה את כלל תושבי העיר ירושלים.

שר ירושלים ומסורת ישראל התייחס בישיבה לצורך של אגודת ישראל בירושלים להיערך נכון לבחירות הקרובות. "בבחירות הקודמות כאן בירושלים אגודת ישראל לא תמכה בראש העיר שנבחר בסופו של דבר. כפועל יוצא מכך, היינו האחרונים לחתום על הסכם קואליציוני ושילמנו על כך את המחיר, גם ביכולת שלנו לסייע לציבור, גם ביכולת שלנו להשפיע על צביון העיר, להטביע את חותמה של אגודת ישראל על הנעשה בירושלים כעיר הקודש".

"הפעם אין שאלה אמיתית על ראשות העיר. נמתין כמובן להכרעה של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א כיצד להצביע בפתק הצהוב, אבל כנראה שיש רק מועמד אחד שיכול לנצח", ציין יו"ר שלומי אמונים. "לאור העובדה הזו, אנו צריכים לראות כיצד לפעול נכון, כך שאגודת ישראל תהיה בקדנציה הקרובה חלק מרכזי בהנהגת העיר. זה תלוי גם בעבודה של כולנו לחזק את כוחנו במועצת העיר, ולהיות גם בעלי השפעה עם הסכמים שייעשו עם ראש העיר כדי שהחותם של אגודת ישראל יורגש בהתנהלות העירייה בחמש השנים הבאות", דברי השר פרוש.

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, התייחס להיערכות לבחירות המקומיות: "אגודת ישראל בירושלים קיבלה בבחירות האחרונות מכה, כוחנו במועצת העיר נחלש וזה השפיעה על היכולת שלנו לשרת את הציבור שלנו בפרט ותושבי ירושלים בכלל. אגודת ישראל היא סמל של עבודה למען הציבור, אנחנו חייבים לחבר יותר את הצעירים לנציגים שלנו ושיידעו שעובדים למענם".

חברי המזכירות אישרו פה אחד את ההצעה למנות את יו"ר מרכז אגודת ישראל בירושלים, השר מאיר פרוש, לבא כוח המפלגה בעיר לקראת הבחירות הקרובות. אליעזר קנופ אושר כממלא מקומו מטעם הסיעה המרכזית.



0 תגובות