השר ארבל חושף: תלושי המזון יחולקו עוד לפני החגים

אבי יעקב 1 Comment on השר ארבל חושף: תלושי המזון יחולקו עוד לפני החגים

שר הבריאות והפנים משה ארבל ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. "אני מפרסם כאן לראשונה שבעז"ה נחלק את תלושי המזון עוד לפני החגים". ממשלת אחדות? "נכון להקים ממשלת חירום רחבה, אבל לא על חשבון אף מרכיב מהקואליציה הנוכחית". אומן ראש השנה? "הקשר עם אוקראינה יציב מאי פעם"

צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות והפנים משה ארבל התראיין ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ופתח בהתייחסות קצרה לפיגוע הקשה הבוקר בדרום הר חברון: "פיגועי הטרור מזעזעים ואסור לשתוק. צריך לעשות יותר".

הנחייה חדשה שהיא בשורה של ממש למטופלי קופות החולים: "בראשון לספטמבר תיכנס לתוקף ההנחיה שיאפשר למטופלים לבחור בעצמם באיזה עיר הם יקבלו את הטיפול. הקופות כבר לא יוכלו להחליט למטופל היכן הוא יטופל, ואפילו לא להגביל את הטיפול רק למכונים של הקופה עצמה ובכך לגרום לתורים ארוכים. כאשר הקופות יריבו על כל מטופל התורים יתקצרו משמעותית".

השר התייחס להתקפת הסייבר על ביה"ח 'מעייני הישועה' ואמר: "בכל ביקור שלי בבית חולים אני מבקש מהמנהל סקירה על מערכת הגנת הסייבר. בדיוק כשם שצריך הגנה פיזית ע"י מאבטח, צריך לא פחות הגנה על הרשת הוירטואלית של בית החולים, פגיעה בהם עלול לגרום לסכנת חיים של ממש".

ולסערת האיום של השגריר האוקראיני על איסור הכניסה לחסידי ברסלב לאומן: "אנחנו רואים ברית אסטרטגית ושותפות עם אוקראינה. העברנו תרופות וציוד רפואי במיליוני דולרים במהלך הלחימה שם. מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה נפגש עם אם השגריר והראה לו שאין עלייה בסירובי הכניסה. הבעייה היא רק בפליטים שמבקשים להשתקע ללא זכאות חוקית. אני בקשר רצוף עם משרדי הפנים והבריאות באוקראינה והקשר יציב מאי פעם".

על המצב הפוליטי והקריאות לממשלת אחדות: "גם אם לא הגענו למצב שניתן להגדיר 'אחדות', עדיין נכון להקים ממשלת חירום רחבה שתתמקד בנושאים המשותפים, אבל לא על חשבון אף מרכיב מהקואליציה הנוכחית. לצערי בני גנץ מושפע ולא מוכן להצטרף".

ולסיום, על מיזם תלושי המזון שמוביל יו"ר ש"ס אריה דרעי: "אני מפרסם כאן לראשונה שבעז"ה נחלק את תלושי המזון עוד לפני החגים, למרות הקשיים שהיועמ"שית הערימה. המשנה ליועמ"שית חתם היום על המיזם ואנחנו ממש לקראת ביצוע. חרטנו על דגלנו את העזרה לנזקקים ואנחנו מקיימים"

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ניסים.
    כל הכבוד לכם. מדינה שלא עוזרת לשכבות החלשות בעיניי היא לא מדינה ומי מתמגד?כמובן האנשים שהחמאה נוזלת להם מהראש,מצידם שהחלשים ימותו,שיתביעשו להם.