המירוץ החל: הרבנים בהכרזת תמיכה ברביץ; מה תעשה ש"ס?

מוטי הלפרין No Comments on המירוץ החל: הרבנים בהכרזת תמיכה ברביץ; מה תעשה ש"ס?

ראש המועצה החרדי הראשון שזהותו נקבעה? הבוקר פורסם מכתבם של רבני טלזסטון על ראש מועצת קרית יערים, יצחק רביץ, שימשיך לקדנציה נוספת. "שליח נאמן הפועל בשוויוניות ובשקיפות עבור כולם". כיצד תפעל ש"ס?

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כחודשיים לבחירות המוניציפליות, והבוקר (שלישי) נפתח בצורה רשמית הקרב במועצה החרדית טלזסטון על ראשות המועצה. בביטאון דגל התורה, 'יתד נאמן', פורסם מכתב תמיכה של רבני העיר בקדנציה נוספת של ראש המועצה המכהן, יצחק רביץ. הקדנציה הנוכחית של רביץ היא כזכור גם הראשונה שלו בטלזסטון, כאשר ראש המועצה אברהם רוזנטל ז"ל נפטר כשבוע וחצי לאחר הבחירות ורביץ נכנס לתפקיד.

"בקדנציה האחרונה פעל הרב יצחק רביץ במסירות ובמקצועיות, בכל ענייני היישוב, ובס"ד רואים את תנופת הפיתוח ברוחניות ובגשמיות, ואת דאגתו המיוחדת לכל אחד כנציגם של כלל התושבים בקרייה", פותחים הרבנים את מכתבם. "הרב רביץ זכה להיות שליח נאמן הפועל בשיוויוניות ובשקיפות עבור כולם, ובאופן מיוחד בתקציבים הרבים שגייס בס"ד עבור צרכי הציבור, וזכה לקדש שם שמיים איך מנהלים יישוב חרדי לתפארת", הוסיפו.

"אני מביעים בזאת את דעתנו ומשאלת הציבור שהרב יצחק רביץ ימשיך ויכהן כראש המועצה ומבקשים מכל אחד ואחד לסייע בעניין ולתמוך בבחירתו", כתבו הרבנים לסיום. על המכתב חתמו הרב בנימין סורוצקין שליט"א, הרב נחום רגוזינצקי שליט"א, הרב אריה לייב גאלדבערג שליט"א, הרב משה לנדא שליט"א, הרב משה מנדלסון שליט"א והרב טוביה רוזן שליט"א.

ל'חדשות קול חי' נודע כי בש"ס עדיין לא הכריעו סופית בשאלת המועמד לראשות המועצה מטעמם, האם יתמכו ברביץ או שמא יריצו מועמד מתחרה. "השם החם" הוא חבר הכנסת יוסי טייב, שנפגש עם רבני קהילות מכל רחבי המועצה – כולל קהילות ליטאיות שלטענת מקורביו מעוניינים לתמוך בו כדי "לעשות שינוי במועצה". טייב עצמו בודק את האפשרות לריצה לראשות המועצה – החלטה סופית כאמור עדיין לא התקבלה.

 



0 תגובות