ח"כ מנסור עבאס דורש: "להכריז מייד על מצב חירום"

מהדורת הבוקר 1 Comment on ח"כ מנסור עבאס דורש: "להכריז מייד על מצב חירום"

יו"ר מפלגת רע"מ, ח"כ מנסור עבאס, ב'מהדורת הבוקר' מטיל על הממשלה את האשמה על הפשיעה הגואה במגזר הערבי: "ממשלת ישראל לדורותיה אפשרה לצערי את הפשע בחברה הערבי וזהו כישלון מהדהד". עבאס טוען כי "בממשלה הקודמת הצלחנו לשנות את המגמה ולהוריד את שיעור הפשיעה". לדבריו, "אנחנו לא מתמודדים מול ארגוני פשע אלא מול מדינת פשע עצמאית"

יו"ר רעמ מנסור עבאס צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר מפלגת רע"מ, ח"כ מנסור עבאס, התראיין ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם והביע את כאבו לנוכח גל הפשיעה הגואה במגזר הערבי כאשר הוא מטיל את האשמה על הממשלה: "ממשלת ישראל לדורותיה אפשרה לצערי את הפשע בחברה הערבי וזהו כישלון מהדהד. לצד כישלון חברתי בתוך המגזר". לדבריו, "בממשלה הקודמת הצלחנו לשנות את המגמה ולהוריד את שיעור הפשיעה, אבל עכשיו זה עולה בחזרה וברמות גבוהות במיוחד. לשר לבטחון לאומי אין שום קשר למגזר, הן רגשי והן מקצועי, ומצד שני, בזמן השר עומר בר לב היו לנו הרבה יותר ממשקי עבודה, וגם הסגן שלו סגלוביץ היה איש מקצוע".

"אנחנו לא מתמודדים מול ארגוני פשע אלא מול מדינת פשע עצמאית. 25 ראשי רשויות ערביות מאובטחים ברמה גבוהה. גם אני חושש. אבל נתניהו יודע מה צריך לעשות. צריך משאבים והגברת השיטור ומעצרים מנהליים ולצערי הממשלה מתמהמהת ומהססת".

עבאס התייחס לידיעה על כוונת שר האוצר לעצור את התקציבים לרשויות הערביות מחשש שהכספים מגיעים לטרור ופשע, ואמר: "אם סמוטריץ יעצור את התקציבים זה יפגע גם בבתי חולים ובמערכות חירום ויעניש את כולם. גם לנו חשוב שהכסף יגיע ליעדו ויושקע בצורה נכונה. נפגשתי לאחרונה בעניין זה עם השר לוין, אבל אין לממשלה שום דרך פעולה. למה לא הקימו את הוועדה שהייתה בממשלה הקודמת? אנחנו דורשים להכריז על מצב חירום ואז יהיו כלים להתמודד מול הפשע. הנושא הזה הוא מעל הפוליטיקה אבל אף אחד לא נענה לפניות שלנו".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות