אריה זיסמן מפתיע: "להאריך את כהונת המפכ"ל"

המהדורה המרכזית No Comments on אריה זיסמן מפתיע: "להאריך את כהונת המפכ"ל"

העיתונאי אריה זיסמן לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' בקול חי: "חשבנו שיהיה שינוי אבל כפי שאמר צחי הנגבי – המחאה ניצחה. הצורה שבה לוין הוביל את זה, תיכנס לספרי ההיסטוריה. בגלל זה, קבוצות המחאה הקטנות הצליחו לשכנע את הציבור שאוטוטו יש כאן דיקטטורה"

צילום: מוישי קאהן
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

העיתונאי אריה זיסמן (יתד נאמן), שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית: "במוצאי הבחירות חשבנו שהולך להיות פה שינוי מהותי אבל מהר מאוד נוכחנו לראות שהניצחון הזה לא היה שווה מאומה. צחי הנגבי אמר במפורש – המחאה ניצחה".

לדבריו: "הצורה שבה לוין הוביל את זה תיכנס לספרי ההיסטוריה. קבוצות המחאה הקטנות עלו על גל אדיר והצליחו לשכנע את הציבור שאוטוטו יש כאן דיקטטורה וזה נרשם לחובתו של לוין. אם הייתה הסברה רצינית אולי זה היה נראה אחרת".

על המצב המדיני: "היחסים בין ביידן ונתניהו מורכבים, אבל הפגישה ביניהם היא גם אינטרס אמריקאי. אני מעריך שבסוף היא תתקיים".

זיסמן הפתיע: "הייתי מציע להאריך את כהונתו של המפכ"ל שבתאי בשנה נוספת, ולו מהסיבה שראינו אותו בכל אירוע, בזמן אמת, בצורה ממש משעשעת. בתאונות, פיגועים, מעצרים, כשפרה חסמה את הכביש – ראינו אותו במקום בזמן אמת".



0 תגובות