סמוטריץ' הנחה: שי לעובדי המדינה שהתגייסו למילואים

אתר קול חי No Comments on סמוטריץ' הנחה: שי לעובדי המדינה שהתגייסו למילואים

מחבקים את עובדי המדינה שהתגייסו למילואים והצטרפו למאבק המלחמתי בהגנה על הבית: שי לעובדי מדינה ובני משפחותיהם המגוייסים כעת לשירות מילואים

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר האוצר, מר בצלאל סמוטריץ' הנחה את החשב הכללי לגבש הנחיה מסודרת למשרדי הממשלה להעניק שי למתנדבי המילואים הנמנים על עובדי המדינה, וכן לעובדי מדינה שהם הורים, ילדים ובני ובנות הזוג של משרתי המילואים וחיילים בשירות סדיר.

ההנחיה תחול על עובדי המדינה, עובדים במיקור חוץ המועסקים בשירות הציבורי בשלל תפקידים (עובדי אבטחה ושמירה, ניקיון והסעדה, מחשוב וכו') וסטודנטים ומתמחים במשרדי הממשלה, לפיה כל משרת מילואים יקבל תו דיגיטלי ומשפחתו תקבל שי סמלי, וכל עובד מדינה שהוא בן/בת זוג, ילד או הורה למשרת מילואים או חייל בשירות סדיר, יקבל שי על מנת להביע את ההערכה, התמיכה והגיבוי של מדינת ישראל בעובדי המדינה שהצטרפו למערכה.

בחוזר שנשלח מאגף החשב הכללי במשרד האוצר ונציבות שירות המדינה, נכתב בין השאר: "השירות במילואים הינו ערך חשוב בחברתנו ונחשב חלק מאתוס לאומי של צבא העם. זו זכות מוסרית וחובה מן הדין המוטלת על אזרחי המדינה הראויים והכשירים לה.

"במצבי חירום שונים עובדי שירות המדינה מגויסים לשירות מילואים. חוזר זה נועד להנחות ולהסדיר מתן שי סמלי לעובדים אלו, אשר גויסו לשירות מילואים במצב חירום ולעובדים אשר להם בן משפחה מקרבה ראשונה שגויס, על מנת להביע הערכה, הוקרה ותמיכה בעובדים ובני משפחותיהם. אנו ממליצים ומבקשים לסייע ולעודד את רכישת תווי השי וסלי השי מאזורי הלחימה בפריפריה שבגינו נדרשה התגייסות למילואים של אזרחי מדינת ישראל".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "מדינת ישראל נמצאת במערכה וההיענות של מאות אלפי המילואימניקים נותנות כח ותקווה. הנחתי את אגף החשב הכללי להורות על חלוקת שי לעובדי המדינה שנקראו לשירות מילואים ולבני משפחותיהם כאות חיזוק, הוקרה ושותפות כמעסיקים. אנו מחויבים לעודד את המתגייסים ובני משפחותיהם ואנו עושים זאת. נצח ישראל לא ישקר. בע"ה ננצח".



0 תגובות