מרים ראש: פצוע בינוני בפיגוע ירי במחסום המנהרות

שלמה ריזל ונתי קאליש No Comments on מרים ראש: פצוע בינוני בפיגוע ירי במחסום המנהרות

פיגוע ירי סמוך למחסום המנהרות: חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שערי צדק צעיר כבן 20 במצב בינוני עם פציעות חודרות בגפיים

17:10
30.04.24
קובי פינקלר ומוטי הלפרין No Comments on הפיקו לקחים: האוגדות שיצאו מעזה נערכים לפעילות ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פיגוע ירי במחסום המנהרות בכביש 60: מחבל פתח בירי ופצע באורח בינוני צעיר כבן 20. צוותי מד"א פינו את הפצוע עם פציעות חודרות בגפיים לבית החולים שערי צדק. המחבל נורה למוות.

פראמדיק מד"א נדב טייב וחובש מד"א אבא ריצ'מן סיפרו: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפציעה חודרת בפלג גופו התחתון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו בינוני".

אברך שנכח במקום תיאר את שאירע | שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

בבית החולים שערי צדק עדכנו כי לחדר הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הגיע פצוע בן 36, מפיגוע הירי במחסום המנהרות. (ציר 60). מצבו מוגדר בינוני יציב בהכרה עם פגיעות גפיים תחתונות.

ראש מועצת גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע שלמה נאמן בתגובה לפיגוע הירי: "צה"ל וכלל כוחות הביטחון נמצאים בכוננות גבוהה וערוכים לכל תרחיש. אנו מבקשים מהתושבים לשאת נשק עם כל המחסניות עליו ולהיות ערניים. שולחים החלמה מהירה לפצוע ומחזקים את ידי חיילנו בכל אתר ואתר ומזכירים שבבתי החולים אין מקום למחבלים פצועים".



0 תגובות