ראש השב"כ באמירה דרמטית: "האחריות עלי"

מוטי הלפרין 2 Comment on ראש השב"כ באמירה דרמטית: "האחריות עלי"

ראש השב"כ רונן בר לוקח אחריות אישית על המחדל המודיעיני, וכותב במכתב לעובדי ועובדות השירות: "למרות שורה של פעולות שביצענו, לצערי בשבת לא הצלחנו לייצר התראה מספקת שתאפשר לסכל את המתקפה. כמי שעומד בראש הארגון – האחריות על כך היא עליי. יהיה זמן לתחקירים. עכשיו נלחמים"

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש השב"כ, רונן בר לוקח אחריות למחדל המודיעיני שהוביל לטבח המחריד בשמחת תורה ולמלחמת חרבות ברזל. באיגרת שכתב לעובדי שירות הביטחון הכללי, ונחשפת היום (שני) כתב בר: "למרות שורה של פעולות שביצענו, לצערי, בשבת לא הצלחנו לייצר התראה מספקת שתאפשר לסכל את המתקפה. כמי שעומד בראש הארגון – האחריות על כך היא עלי. יהיה זמן לתחקירים. עכשיו נלחמים.

״אנשינו גילו גבורה, עוז ורוח לחימה. הכוחות התפרסו בזירה ועברו מקרב לקרב, אל מול עשרות מחבלים. איבדנו עשרה מאנשינו הטובים ביותר, נפצעו רבים מאיתנו, אנשי השירות איבדו את קרוביהם. אינספור סיפורי גבורה, חתירה למגע ללא היסוס".

הוא המשיך ותיאר: "כלל עובדי הארגון הגיעו ליחידות, חפ״קים נפתחו, צוותים ייעודים הוקמו. כל מי שנשא נשק ירד להילחם. הלוחמים יוצאים לטקילה בסיום הלוויה, החוקרים מביאים מודיעין ממחבלים שנתפסו, הרכזים בשטח עברו מלחימה לאיסוף. המשולש המודיעיני חדור מטרה ומייצר מודיעין״.

עוד הוסיף ראש השב"כ: "כבר ביום הראשון ללחימה הקמנו מערך מיוחד, בשיתוף עם צה״ל, לאיתור, זיהוי וריכוז מאמץ להשבת חטופים ונעדרים, כמו גם צוותים ייעודיים שונים, על פי תכליות הלחימה״.

בר הדגיש: ״אנחנו מצויים במלחמה, לא בסבב. סבב מנצחים בתמונת ניצחון ובשקט, מלחמה מסיימים בהכרעה ובשינוי המצב. אין מגבלת גבול, אין מגבלת זמן. עד הסוף. עובדי השירות פרוסים כעת בכל הארץ ומחוצה לה, מגינים עם צה״ל והמשטרה על הגבולות ומעבירים את המערכה בצורה מדורגת למגרש של היריב״.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    "לא הצלחנו לייצר הרתעה מספקת". זה משפט מאוד בעייתי השייך לישראל שלפני המתקפה

    1. תקרא שוב. "התראה" ולא "הרתעה"