יולי אדלשטיין: "חלון הזדמנויות לשנות את כללי המשחק"

המהדורה המרכזית No Comments on יולי אדלשטיין: "חלון הזדמנויות לשנות את כללי המשחק"

יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין למימרן ב'מהדורה המרכזית' בקול חי: "בטוח שהשגרירים והנציגים הזרים שנכחו היום בכנסת יפיצו במדינות שלהם איך בבירת ישראת נפסקת ישיבת פרלמנט בגלל טילים. זה גול עצמי של החמאס. אבל כבר ראינו שהם חיות טרף"

יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מלחמת חרבות ברזל: יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין (הליכוד) שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "אני בטוח שהשגרירים והנציגים הזרים שנכחו היום בכנסת יפיצו את זה במדינות שלהם. איך בבירה שלנו בפרלמנט נפסקת הישיבה בגלל ירי החמאס. לדעתי זה גול עצמי של החמאס. אבל כבר ראינו שהם חיות טרף".

לדבריו: "האמריקאים איתנו, בגלל הברבריות הנוראית והאכזריות שהעולם היה עד לה. יש כאן חלון הזדמנויות לקבוע כללי משחק חדשים ולחסל את החמאס. יהיה לזה גם מחיר. יהיו ויכוחים עם האמריקאיים סביב סיוע הומניטרי וכדומה ונצטרך לדעת לעמוד על שלנו ולמשל שלא נהיה מוכנים לשמוע על סיוע הומניטרי לפני החזרת החטופים ומצד שני לא למתוח את החבל יותר מידי מול האמריקאים".

אדלשטיין הבהיר: "לא הייתה כניסת סחורות לעזה. אם יהיו זה חמור מאוד כי זה מחזיר אותנו לכללי המשחק הקודמים. אם מישהו משלה את עצמו שהסיוע מגיע לקשישות שם הוא טועה ומטעה כי זה יגיע למשפחות מחבלי החמאס".

על המחדל: "הייתה קונספציה שהם לא יעזו. כמו במלחמת ששת הימים. הם הצליחו להערים עלינו. זירה נוספת? זה לא יהיה מאבק פשוט. אבל בוועדת חוץ ביטחון עלה לא פעם התרחיש של עימות רב זירתי. אני מרגיש על קרקע יותר בטוחה". הוא הבטיח: "אף אחד לא מתכוון להשאיר חטוף אחד בעזה ולסיים את הלחימה".



0 תגובות