אבי בניהו: "נתניהו ממציא תירוצים כדי לא להיכנס"

המהדורה המרכזית No Comments on אבי בניהו: "נתניהו ממציא תירוצים כדי לא להיכנס"

דובר צה"ל לשעבר, אבי בניהו לאיתי גדסי ב'מהדורה המרכזית' בקול חי: נתניהו לא עונה לשאלות ולא הולך לפגוש את המשפחות – זו לא התנהגות של קברניט. אני חושב שנתניהו מוצא לעצמו סיבות לא להיכנס קרקעית כי הוא לא רוצה אני לא מזהה פה את מר ביטחון"

אבי בניהו צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דובר צה"ל לשעבר, תא"ל אבי בניהו, שוחח הערב (רביעי) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית ומתח ביקורת חריפה על תפקוד הממשלה: "עד עכשיו זה רק צחצוח חרבות ברזל", אמר בניהו.

בפתח הריאיון אמר דובר צה"ל לשעבר: "ימים קשים מאוד, הקשים ביותר מקום המדינה. כל המדינה מגויסת. הציבור מאוחד שצריך להחזיר את הביטחון לגבולות שלנו. אנשים לא יחזרו למקומות האלה בלי זה. זו הייתה מתקפה נפשעת. אני מקווה שלממשלה יהיה העוז".

על המעורבות האמריקאית: "אנחנו יכולים לקבל את ההחלטות בעצמנו. הקבינט צריך לאפשר לצה"ל למוטט את חמאס. אני חושב שנתניהו מוצא לעצמו סיבות לא להיכנס קרקעית כיה הוא לא רוצה. הרמטכ"ל אמר אתמול שהכל מוכן וזה לא תלוי בו. נתניהו מתייעץ יותר מידי עם בריק. אני לא מזהה פה את מר ביטחון. הלוואי שאני טועה".

עוד הוסיף בניהו בנושא האמריקאים: "ביידן מבין שאיראן היא הבמאי והמפיק של מה שקורה פה ולכן הוא פה. הוא מבין שלסין ורוסיה יש תפקיד שלילי מאוד בנושא. המלחמה העולמית עברה לאזור שלנו".

הוא תקף את ראש הממשלה: "נתניהו לא עונה לשאלות ולא הולך לפגוש את המשפחות. זו לא התנהגות של קברניט".

על דברי דרעי שאין תוכנית ברורה: "לדרעי יש הרבה זכויות בנושא הביטחוני, אבל מה שהוא אמר שאין תוכנית זה חוסר אחריות".



0 תגובות