אחרי החיבוק לישראל: ביידן במסר שהימין לא יאהב

שלמה ריזל 5 Comment on אחרי החיבוק לישראל: ביידן במסר שהימין לא יאהב

הנשיא האמריקאי הבהיר במסיבת עיתונאים: "ברור שאחרי המלחמה עלינו להציע הקמת מדינה פלסטינית עצמאית. אין דרך חזרה לסטטוס קוו של 6 באוקטובר בין ישראל לפלסטינים"

Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu meets with United States President Joe Biden in Tel Aviv, October 18, 2023. Photo by Miriam Alster/Flash90 *** Local Caption *** פגישה נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגשים ארצות הברית ישראל מלחמה חרבות ברזל צילום: Miriam Alster/Flash90
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן הבהיר הערב (רביעי) במסיבת עיתונאים שקיים, כי המלחמה בישראל תהיה חייבת להסתיים בהקמת מדינה פלסטינית. 

"אלימות מתנחלים נגד פלסטינים חייבת להיפסק כעת", אמר ביידן. "הם שופכים דלק על המדורה. לישראל הזכות, ולמעשה האחריות להגן על אזרחיה. חמאס לא מייצג את העם הפלסטיני, הוא מסתתר מאחורי אזרחים ומטיל עול כבד על ישראל בניהול המלחמה".

"קיימתי בשבועות האחרונים שיחות עם מנהיגים באזור. ברור שאחרי המלחמה עלינו להציע אופק מדיני של קידום פתרון שתי המדינות, הקמת מדינה פלסטינית עצמאית", הבהיר הנשיא. "אין דרך חזרה לסטטוס קוו של 6 באוקטובר בין ישראל לפלסטינים".

במענה לשאלת עיתונאי, הכחיש ביידן את הדיווח לפיו דרש מראש הממשלה נתניהו לדחות את הכניסה הקרקעית, למען שחרור החטופים: "לא דרשתי את זה. אם אפשר לשחרר אותם, הצעתי שזה מה שיקרה".

בנוסף, התייחס הנשיא לאיראן והזהיר: "האזהרה שלי לאייתולה היא שאם כוחותינו יותקפו אנחנו נשיב, ועליו להיות מוכן".

במקביל לפני כמה דקות אדווח על תקיפה באמצעות רקטות על כוחות אמריקאים בנמל התעופה אבו חג'ר בצפון-מזרח סוריה.



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    הימין לא יאהב? מי כתב את ההודעה הזאת? אתם נורמליים שם? מדינה פלסטינית זה הסוף. זה לחזור לתקופת אוסלו שהגויים קושרים לנו את הידיים.

  2. 4

    שילך… סתם נחש שקרן יש לנו רק את בורא עולם . לא אף אחד אחר

  3. 3

    איזה חיבוק בדיוק? לתת סיוע הומניטרי והצעה למדינה פלסטינית????

  4. 2

    לא מדובשך ולא מעוקצך! מההתחלה זה היה ברור שהחיבוק שלו הוא חיבוק דב, הוא שולח משלוחי תחמושת כדי לסנדל את ישראל שלא תעז להמרות את פיו (ברמזים או באמירות מפורשות. אחר כך נכנס לקבינט לנהל אותו מבפנים. ועכשיו הוא מוכר את הלוקש כאילו שהבעיה היא עם איזה אחוז קטן של חמאסניקים מתוך אוכלוסייה שלמה בעזה. שקרן מדופלם. הוא לא מאמין למילה אחת שהוא מוציא מהפה. הוא יודע היטב כמו כולם שהחמאס נתמך ונישא במשך שנים רבות על גלי הערצה בעזה וגם בכל שטחי הרשות הפלסטינית. הוא יודע היטב שעל כל מחבל שיחוסל יקומו בעתיד עשרה כמוהו מתוך שאר האספסוף בעזה עם מדינה ובלי מדינה. הוא לעולם לא היה מסכים להתגורר בסמוך לשכנים כאלה כמו אלה מעזה גם הלא חמושים. עכשיו הוא רוצה להעניק להם מדינה, כדי שיוכלו לזנב ולהקיז את דמנו בלי הרף באופן בלתי הפיך. הוא רוצה את ישראל חלשה אולי כדי לבנאם בהמשך את ארץ ישראל וירושלים בפרט. צריך להתנהל אתו בזהירות אבל בשום פנים ואופן לא לציית למהלכי ההתאבדות שהוא כל הזמן חותר לנתב בהם את ישראל. צריך לדבר אתו ישירות ובגלוי ולא לדבר בפחדנות כי זה יעלה לנו ביוקר רב. והכי חשוב להרבות בתורה תפילה וגמילות חסדים. אשור לא יושיענו, ארה"ב לא תושיענו! רק אבינו אב הרחמן מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא!

  5. 1

    הכלב יצא מן המרצע…