גדולי ישראל מתאחדים בקריאה: הערב מעמד תפילה עולמי

נתי קאליש No Comments on גדולי ישראל מתאחדים בקריאה: הערב מעמד תפילה עולמי

היסטוריה: גדולי רבני העדה החרדית לצד מועצת חכמי התורה וגדולי ראשי הישיבות בארץ ובחו"ל במכתב קריאה לקיים היום בשעה 4 תפילה עולמית להצלת כלל ישראל

גדולי ישראל מכל העדות מתאחדים בקריאה לקיים יום תפילה עולמי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות המצב הקשה קוראים כלל גדולי ישראל מכל החוגים לקיים היום יום תפילה בשעה 4 אחה"צ שעון ישראל ובשעה 10 בבוקר שעון ארה"ב.

במכתב שנכתב ע"י כלל רבני העדה החרדית נכתב "המצב בארה"ק זועק לרחמי שמים מרובים, וצחצוח חרבות אוייב מאימיים על שלומם של תושבי ארה"ק, הננו בפניה לכל אחינו בית ישראל בכל מקומות מושבותיהם להשתתף עם בני ישראל בצוותא בתפילה ביום שני בשעה 4.

גם מועצת חכמי התורה בראשות מרן הגר"מ מאיה וגדולי ישראל מרן הגר"מ צדקה ומרן הראש"ל הגרש"מ עמאר, וראשי הישיבות יצאו במכתב קריאה הבוקר בו הם קוראים הננו לבקש מכל המוני עם ישראל הי"ו אודות המצב הנורא להתאסף יחד כל עם ישראל בכל מקום שהם לקיים תפילה עולמית כמו שהורו כל רבני ישראל שליט"א היום יום שני בשעה 4.00 אחה"צ שעון ישראל, שהוא שעה 10 לפני הצהרים שמותאם לשעון ארה"ב. והן אל כביר לא ימאס תפילת רבים וה' יגאלנו גאולה שלמה ברחמים אכי"ר.

 

גם גדולי החסידיות הכריזו על יום תפילה היום בשעה 4 ביניהם חסידות סלונים, נדבורנא דאראג, באיאן, תולדות אהרון ועוד.

בתוך כך הקהילות הגדולות באנגליה, ציריך, באזאל, וחסידות סאטמר לצד כלל הקהילות היהודיות בחו"ל הכריזו על תפילה עולמית היום.

יצוין כי בתחילת השבוע הגיע כ"ק האדמו"ר מתולדות אהרון למעונו של הגר"מ צדקה ר"י פורת יוסף, בביקור דנו הרבנים וקבעו על יום תפילה עולמי היום.

כמו"כ בשעה 4 ייתכנסו גדולי ישראל בציונו של החזון איש לרגל יום ה70 לפטירתו ויערכו יתפילה יחד עם כלל ישראל.

בהיכלי התורה והישיבות וברחבי העולם יתכנסו היום בשעה 4 לאמירת התהילים כהחלטתם של כלל גדולי ישראל בארץ ובעולם.



0 תגובות