נשיא צרפת קרא לישראל לחדול; ראה"מ נתניהו גינה

שלמה ריזל 6 Comment on נשיא צרפת קרא לישראל לחדול; ראה"מ נתניהו גינה

נשיא צרפת עמנואל מקרון קרא לישראל "להפסיק להרוג נשים וילדים בעזה", ראש הממשלה נתניהו הגיב בחריפות: "הפשעים הללו שחמאס -דעאש מבצע היום בעזה, יתבצעו מחר בפריז, בניו יורק ובכל מקום בעולם. על מנהיגים בעולם לגנות את חמאס-דאעש ולא את ישראל"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא צרפת עמנואל מקרון קרא לישראל לחדול מהפצצות ברצועת עזה, בהן נהרגים נשים וילדים, תוך שהוא מציין שאין לזה שום הצדקה – לדבריו. בריאיון שהעניק בארמון האליזה ל-BBC אמר מקרון כי הוא מגנה את פעולות הטרור של חמאס, אך קרא להפסקת אש והפסקת ההפצצות ברצועה, באומרו שהדבר ייטיב עם ישראל. כשנשאל מקרון אם ירצה שמנהיגים אחרים יצטרפו לקריאתו, אמר כי הוא מקווה שהם יעשו כן.

הערב, מגיב ראה"מ נתניהו בחריפות ואומר: "האחריות לפגיעה באזרחים היא של חמאס-דאעש ולא של ישראל. נזכיר שישראל נכנסה למלחמה בגלל שארגון הטרור רצח באכזריות מאות ישראלים וחטף יותר מ-200 ישראלים. בעוד שישראל עושה הכל כדי להימנע מפגיעה באזרחים וקוראת להם לצאת מאזורי הלחימה – חמאס-דאעש עושה הכל כדי למנוע מהם לצאת לאזורים בטוחים ומשתמש בהם כמגן אנושי".

חמאס-דאעש מחזיק באכזריות בחטופינו – נשים, ילדים וקשישים – בפשע נגד האנושות. חמאס-דאעש משתמש בבתי ספר, במסגדים ובבתי חולים כמפקדות טרור. הפשעים הללו שחמאס -דעאש מבצע היום בעזה, יתבצעו מחר בפריז, בניו יורק ובכל מקום בעולם. על מנהיגים בעולם לגנות את חמאס-דאעש ולא את ישראל".

נזכיר, כי רק לפני כמספר שבועות הגיע מקרון לארץ לביקור הזדהות, אז נפגש עם רה"מ נתניהו ונשיא המדינה הרצוג, ואמר: "מה שנעשה כאן – הלם לכל האנושות. אתם לא לבד במלחמה הזו בטרור. אני מודה לישראל שעמדה בעבר לצד צרפת שהייתה גם תחת מתקפת טרור. אתם יכולים להילחם בלי היסוס, אבל בלי להרחיב את הסכסוך. מבצע ממוקד הוא הכרחי, אנחנו עומדים כתף אל כתף איתכם במשימה הזו כדי להחזיר את השלום והיציבות לאזור. אנחנו איתכם היום, מחר וגם ביום שאחרי. ישראלים נרצחו רק בגלל שהיו יהודים".

 



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    ששוטרים צרפתים יפסקו להרוג ערבים

  2. 4

    חברים לא התבלבלנו לרגע עשיו שונא ליעקוב
    ובגויים לא יתחשב

  3. 3

    אם הוא כל כך אוהב אותם שיקח אותם…. נראה אותו מקבל אליו שני מליון ערבים