שר הרווחה מרגי: "יש מוכנות מלאה לקבלת החטופים"

מהדורת הבוקר No Comments on שר הרווחה מרגי: "יש מוכנות מלאה לקבלת החטופים"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הרווחה, יעקב מרגי שוחח הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' והתייחס לשחרור החטופים: "נערכנו מבעוד מועד להגעת החטופים. עובדים סוציאליים מטעמינו המתינו מוכנים בבתי החולים. באופן כללי, עובדי הרווחה נשארים לצד נפגעים בכל משבר".

לדבריו: "אנשים נחטפו מיישובים שנהרסו כליל. לא היה כדבר הזה, אחרי שיצאו המשוחררות הראשונות הפיקו לקחים, מומחים כתבו את כל התהליך הטיפולי, התקדימים היו בוקו חראם וסיפורים קשים מסוג זה".

מרגי הוסיף: "כתושב שקרוב לעוטף, כבר בבוקר אותה שבת הבנתי מכמות הטילים שיש מלחמה. המנכ"ל שלי כינס מיד את המשרד והיינו מוכנים. אמרתי לצוותים שיסתובבו עם אפודים זוהרים לתת חוסן, אנשים נחטפו ונטבחו כשפיג'מות לגופם".

על הילדים היתומים: "במוקד 105 הבנו מיד את האירוע ואת כמות הילדים היתומים. כתבנו מיד נוהל חירום וליווינו את הילדים מיד. תורגלנו תחת אש חיה, במצב חירום כאוטי – עכשיו הזמן לכתוב את התורה הזאת לנהלי חירום".

השר מרגי שיתף: "ביממה הראשונה כל השרים היו בהלם, לא עברנו דבר כזה. שר האוצר רצה מיד לאשר מיד תקציב של 5 מיליארד, קל להעביר ביקורת מהיציע. לא מקנא במקבלי ההחלטות".

ולסיום, לגבי מיטוט החמאס: "אתם מכירים אותי, אני לא מהמתלהמים. אבל אין ספק שזה תהליך אורך, זה לוקח זמן אבל בסוף נמוטט את יכולותיו השלטוניות והצבאיות. מקווה שנשמר את הרצון הזה, אסור שיום שמחת תורה תשפ"ד יישכח מאיתנו".

האזינו



0 תגובות