פשע שנאה: חולל מתחם קבר יהושע בן נון

איתי גדסי No Comments on פשע שנאה: חולל מתחם קבר יהושע בן נון
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מתחם קבר יהושע בן נון בכפר כיפל חארת' בשומרון חולל. במקום רוססו כתובות נאצה ועידוד לחמאס ולטבח ה-7.10 בעוטף עזה בינהם "מוות ליהודים", 7 לאוקטובר, שמות של מחבלים – בניהם המחבל עודאי תמימי שרצח את החיילת נועה לזר בירושלים, סריא אל קודס (הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי) וכתובות נוספות.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, קרא לממשלה ולזרועות הביטחון לטפל בטרור ביו"ש כמו שארה"ב טיפלה בדאעש "פשע שנאה ברברי ופיגוע לכל דבר".

"קיבלנו תזכורת נוספת. האוייב בעזה והאוייב בשומרון מטרה אחת להם – השמדת מדינת, ישראל ורצח יהודים", אומר דגן. "לא סתם הברברים עושים את שני הדברים יחד – באותן השיטות שעשו דעאש: גם פוגעים בנפש ורוצחים יהודים בצורה ברברית – ובמקביל גם פוגעים בשורשים ההיסטוריים שלנו, במקומות הקדושים בארץ.

צילום: באדיבות מועצה אזורית שומרון

"הם מבינים היטב שהכל נתחיל מהשורשים שלנו, מהזכות הערכית שלנו בארץ ומהכבוד הלאומי. אני קורא לממשלה ולזרועות הביטחון לטפל במחבלים הברברים האלו כמו שארה"ב טיפלה בדאעש, במשמרת שלנו השומרון לא יהפוך לחמסטאן ולא לפתחסטאן. מי שיפגע בנו, מי שיפגע במורשת שלנו, מי שיפגע בקודשים ובסמלים הלאומיים שלנו – לא יהיה פה. עם ישראל ינצח" – אמר דגן.

את הטיפול בקבר יהושע בן נון מחזיקה מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון. את המקום הקדוש פוקדים עשרות אלפי מתפללים בשנה, אשר נכנסים במספר כניסות מסודרות בשנה, בליווי ואבטחת צה"ל וכוחות הביטחון. בכפר כיפל חארס בסמוך לקברו של יהושע בן נון קבור גם כלב בן יפונה.



0 תגובות