מס השתייה המתוקה: השר בן גביר: "טעות; אתנגד לזה"

מוטי הלפרין No Comments on מס השתייה המתוקה: השר בן גביר: "טעות; אתנגד לזה"

החזרת המס על השתייה המתוקה: שר האוצר התחמק משאלת כתבנו בעניין וענה כי: "לא ראיתי כרגע מס על השתייה מתוקה". השר בן גביר תקף אמר כי: "לא מבין למה העלו את המס הזה, זאת טעות. הרי יצאנו נגד זה בצורה מאוד ברורה"

משקאות ממותקים. אילוסטרציה צילום: Nati Shohat/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברקע הדיווחים אודות החזרת המס על השתייה המתוקה ע"י משרד האוצר, מס שנקבע בזמנו ע"י ליברמן כשר אוצר ובוטל ע"י הממשלה הנוכחית וכחלק מההסכמים הקואליציוניים עם הסיעות החרדיות, נשאל היום שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בפתח ישיבת הסיעה על העניין, אך התחמק ואמר כי: "לא ראיתי כרגע מס על השתייה מתוקה".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס ואמר כי: "לא מבין למה העלו את המס הזה, זאת טעות. הרי יצאנו נגד זה בצורה מאוד ברורה. לא מקבל את זה ש'דברים שרואים מכאן לא רואים משם'. המס הזה מיותר, חד וחלק. אתנגד לזה".

נזכיר, כי בערב השבת פורסמה טיוטה של משרד האוצר, בנוגע להחזרת מס השתייה מתוקה. גורמים בלשכת שר האוצר סמוטריץ' אומרים שהמס על השתיה המתוקה כולה בוודאי לא יחזור. הטיוטה שפורסמה מדברת על החזרת מס רק על השתיה המתוקה ביותר וגם היא לא סופית. כפי שהשר הצהיר עם כניסתו לתפקיד לא יושת מס שנועד להתנגח בציבור החרדי.



0 תגובות