שר הבריאות: "מס שתייה מתוקה לא יכול לבוא כענישה"

המהדורה המרכזית No Comments on שר הבריאות: "מס שתייה מתוקה לא יכול לבוא כענישה"

שר הבריאות אוריאל בוסו התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לפגישתו עם נשיאת הצלב האדום: "פגישה קשה מאוד, משפחות החטופים הטיחו דברים קשים". על מס השתייה המתוקה: "צריך לעשות את זה נכון", ועל הבחירות המקומיות: "אם תהיה יוזמה מצד כלל הסיעות לדחות בעוד חודש – ש"ס לא תתנגד"

צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות אוריאל בוסו בראיון הערב ל'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן, מספר על פגישתו עם נשיאת הצלב האדום בעניין החטופים בעזה: "נשיאת הצלב האדום באה לארץ וביקרה גם בעזה, היו לה הרבה ביקורת והסברנו שבתי החולים שימשו לטרור. הייתה פגישה קשה מאוד ומשפחות החטופים הטיחו דברים קשים, דרשנו ממנה שתזעק בקול רם וברור לשלום החטופים".

שר הבריאות התייחס לדיווחים על החזרת המס על השתייה המתוקה ואמר: "כשליברמן הטיל את המס על השתייה המתוקה והחד פעמי זעקנו נגד זה ובצדק. זה היה חוק לא נכון ולכן ביטלנו אותו. מס לא יכול לבוא כענישה. צריך לעשות את זה נכון ושהכסף יחזור לציבור ולא יעשיר את האוצר".

ולגבי הבחירות המקומיות: "שר הפנים הבין שחייבים לחזור לשגרה וחייבים לקיים את הבחירות. אם תהיה יוזמה מצד כלל הסיעות לדחות בעוד חודש – ש"ס לא תתנגד. זה גם מה שדרעי אמר היום".

האזינו



0 תגובות