אחרי 70 שנה: הסנטרל פארק באילת נחנך

קובי פינקלר No Comments on אחרי 70 שנה: הסנטרל פארק באילת נחנך

הוסרו הגדרות של שדה התעופה הישן של אילת ונחנך הסנטרל פארק של אילת, חלקו הראשון של פארק הטרמינל. הפארק כולל גינה פורחת, פינות ישיבה, מדשאה, שדרה הכוללת שתי טיילות מוצללות מקבילות, האחת באורך 300 מטרים והשנייה באורך 400 מטרים, אמפי פארק וקיר מפל בגובה 6 מטרים שנבנה בלב הפארק ונשפך לבריכות אקולוגיות

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לראשונה מאז שנות ה-50, הוסרו הגדרות של שדה התעופה הישן של אילת ונחנך הסנטרל פארק של אילת, חלקו הראשון של פארק הטרמינל. הפארק כולל גינה פורחת, פינות ישיבה, מדשאה, שדרה הכוללת שתי טיילות מוצללות מקבילות, האחת באורך 300 מטרים והשנייה באורך 400 מטרים, אמפי פארק וקיר מפל בגובה 6 מטרים שנבנה בלב הפארק ונשפך לבריכות אקולוגיות.

פארק הטרמינל, המשתרע על שטח של 150 דונם בחלקו הדרומי של שטח שדה התעופה הישן, יכלול בהמשך גם פארק ציבורי כולל פארק ספורט חינמי, רשת שבילים והצללות, מגוון אטרקציות, ביניהן: גלגל ענק, רכבת הרים, מתחמי מציאות מדומה וגיימרים, מתחם נינג׳ה, מתחמים מוטוריים, בריכת גלים, מתחם כנסים, הופעות וירידים, שוק אוכל מקורה, מרכז תרבות עירוני במבנה הטרמינל ועוד. הפארק בשלמותו צפוי להיחנך בחודש מרץ 2024 עם חגיגות 75 שנים לשחרורה של אילת.

ראש העירייה – אלי לנקרי: "על אף סערת הרגשות שכולנו חווים בעת הזו בצל המלחמה, קשה מאוד שלא להתרגש מהאירוע ההיסטורי הזה, בו הופך השדה הישן לפארק חדשני ויפהפה – "הסנטרל פארק האילתי", אותו אפשר לחצות בדרך לים. הפארק מבטא את השינוי התפיסתי שלנו, החותר לחבר את העיר התיירותית עם העיר הקהילתית, להגביר את תנועת התיירים ברחובות אילת ולהנגיש אותה גם לעסקים המקומיים והמצוינים שלנו.

הפארק מבטא גם את הרוח הישראלית של העם שלנו, רוח של אחדות, של אהבה ותקווה, רוח של עם חזק וחפץ חיים, שבזמן שהאויבים שלו מביאים על עצמם הרס וחורבן, הוא ממשיך לבנות ולצמוח. כאן, במקום העוצמתי ושוקק החיים הזה, התקווה תגבר על הייאוש, האור יגרש את החושך, הכלכלה והתרבות שלנו ישגשגו, וילדינו יתרוצצו בין שבילים ירוקים, עם שמחה בלב וחיוך על הפנים".



0 תגובות