הרש"פ הודיעה על העברת כספים למחבלים; שר האוצר תקף

חדשות קול חי 1 Comment on הרש"פ הודיעה על העברת כספים למחבלים; שר האוצר תקף

הרשות הפלסטינית הודיעה שתעביר כסף למשפחות מחבלים שחוסלו בעזה. שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיב: "אני מקווה שאלה שלחצו עלי להזרים כסף לרשות הפלשתינית כולל את הסכום שעובר דרכה לעזה, מבינים את עומק הטעות"

צילום: Amir Levy/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרשות הפלסטינית הודיעה שתעביר כסף למשפחות מחבלים שחוסלו בעזה. על פי הודעת משרד הדואר הפלסטיני, חלוקת משכורות האסירים ומשפחות השהידים והפצועים תבוצע באמצעות סניפי הדואר והכספומטים הראשיים הקשורים לבנק הדואר הפלסטיני.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיב: "אני מקווה שאלה שלחצו עלי להזרים כסף לרשות הפלשתינית כולל את הסכום שעובר דרכה לעזה, מבינים את עומק הטעות. טוב עשה הקבינט שקיבל את דעתי החליט אחרת".

סמוטריץ' הוסיף וציין: "גם לידידיתנו ארצות הברית שלוחצת להעביר לרשות את הסכום המיועד לעזה אנחנו צריכים לומר שאנו מכבדים את העמדה האמריקנית אבל הנושא הזה לא פתוח לדיון. ישראל לא תעביר כסף לאלה שטבחו בילדיה, ונלחמים כעת בחיילים שלנו".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בס"ד
    עם כל הכבוד לאחדות ולממשלת האחדות השמאל לא הפנים שמדובר בשוק עבדים ארגון טרור שחסים עליהם והם מקבלים הכול בשפע רב אין אמונה גם בביידן שמסכן את החיילים שלנו עם הדרישות ההזויות שלו?????
    ממשלת אחדות אבל שוכחים מי נבחר כחוק נתניהו נבחר הימין נבחרו והם הקובעים ולא השמאל שמחבל בלי סוף ר' את נציבת רשות בתי הסוהר איך היא דואגת למחבלים ממש גול עצמי איך אפשר להשאיר אותה אפילו עוד דקה שונאת יהודים ואוהבת מחבלים וחמאס שתתפטר דחוף
    אסתר