השופט השמרן פסק נגד בן גביר, שתקף: "אפליה"

איתי גדסי No Comments on השופט השמרן פסק נגד בן גביר, שתקף: "אפליה"

תעמולה אסורה: יו"ר וועדת הבחירות, השופט נעם סולברג הכריע בעתירת התנועה לאיכות השלטון וחייב את השר איתמר בן גביר להסיר את התמונות שלו מחלק נשק לאזרחים. בן גביר תקף: "אפליה על רקע פוליטי"

צילום: ללא קרדיט
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט נעם סולברג, פרסם היום (שני) החלטה בעתירה שהוגשה נגד השר לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר, ונגד מפלגת עוצמה יהודית בראשותו.

העתירה, שהוגשה על ידי התנועה לאיכות השלטון, ביקשה לאסור על בן גביר והמפלגה לעשות שימוש בטקסי חלוקת נשק של משטרת ישראל לצורכי תעמולת בחירות.

בהחלטתו קיבל השופט סולברג את העתירה בחלקה. הוא קבע כי רוב הפרסומים של בן גביר והמפלגה ברשתות חברתיות, המציגים את השתתפותו של בן גביר בטקסי חלוקת הנשק, אכן מהווים שימוש אסור בנכסי ציבור לצרכי תעמולה.

על כן הורה השופט סולברג להסיר את רוב הפרסומים הללו מחשבונות הרשתות החברתיות של בן גביר והמפלגה, עד ליום 14 בינואר 2024.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הגיב ותקף: "כאשר מדובר בבן גביר, הכל מותר והכל כשר. אילו היה מדובר בפוליטיקאי אחר, הפרסומים אינם היו נפסלים, כלל השרים מעלים פרסומים אודות פעילות משרדם, אך רק לי פוסלים פוסטים ברשתות החברתיות – זוהי אפליה על רקע פוליטי.

הוא הוסיף: "הקמנו בשיתוף המשטרה למעלה מ-900 כיתות כוננות ברחבי הארץ, כולם ראו כיצד פעלו כיתות הכוננות בעוטף, בכל מקום אשר נכחה כיתת כוננות מיומנת וטובה – כך נמנע אסון כבד יותר. אשקול ערעור על החלטת יו"ר ועדת הבחירות, השופט נעם סולברג".



0 תגובות