חבר המועצת לאנשי הביון החרדים: "התורה תשמור עליכם, אני הכתובת עבורכם"

אבי יעקב No Comments on חבר המועצת לאנשי הביון החרדים: "התורה תשמור עליכם, אני הכתובת עבורכם"

בערב גיבוש לחברי תכנית פרד"ס, המשלבת חרדים בגופי המודיעין באופן תורני וראוי, נשאו דברים גדולי תורה לצד אנשי מודיעין בדימוס. בקרוב צפויה להיפתח ההרשמה למחזור החמישי של התכנית שבוגריה משולבים כבר תוך כדי הלימודים במשרות הנחשקות

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עשרות חברי המחזור האחרון של התכנית היוקרתית להכשרת ושילוב חרדים בגופי הביטחון והביון של מדינת ישראל, תכנית פרד"ס, התכנסו לערב גיבוש בסיום חודש הלימודים הראשון של התכנית בהשתתפות גדולי תורה והוראה, הנהלת התכנית ואנשי מודיעין.

במרכז הערב עמד משא קדשו של חבר מועצת חכמי התורה, מרן הגאון הגדול רבי דוד יוסף בעל ה"הלכה ברורה", שעמד בדבריו על האתגרים הייחודיים שצפויים לחברי התכנית בהמשך חייהם באותם תפקידים אסטרטגיים ורגישים שהם ימלאו והרחיב במעלת לימוד התורה ובדגש על הקביעות היום יומית שבכוחה לשמור ולהציל אותם מכל פגע ברוחניות ובגשמיות.

בסיום דבריו הוסיף הגאון הגדול שליט"א ואמר לחברי התכנית כי הוא עומד לרשותם בכל שאלה ודילמה שתצוץ בחייהם האישיים והמקצועיים שידרשו ליבון תורני והכרעה הלכתית ואל להם להסס לפני הפנייה. "אני יהיה לכם לכתובת ואתם מוזמנים לפנות בכל נושא ועניין".

הגאון רבי דניאל ריביין, רב התכנית המלווה את חבריה בהכוונה רוחנית והכנה אישית ופרטנית לקראת הכניסה למקומות העבודה הייחודיים, שהעניק עומק מיוחד באיגרת תימן של הרמב"ם בהקשרים אקטואליים בימים אלו.

במהלך הערב הופיע איש מודיעין בכיר בדימוס שסקר בליווי מצגת את אחת הפרשיות הביטחוניות הדרמטיות והידועות מהשנים האחרונות בישראל, אותו ניהל באופן ישיר מתוקף תפקידו הבכיר בשב"כ באותה עת. בתום ההרצאה השיב לשאלות המשתתפים.

מייסד ומנכ"ל התכנית, הרב משה קהן, ציין בדבריו את ההתקדמות המשמעותית שעשו המשתתפים שסיימו בהצלחה את המכינה והחלו את מסלולי הלימוד השונים בדרכם אל ההשמה בגופי הביטחון והמודיעין המובילים בתפקידי ליבה משמעותיים המשפיעים על כלל תושבי הארץ.

בשבועות הקרובים צפויה להיפתח ההרשמה למחזור החמישי של התכנית שבוגריה משולבים כבר תוך כדי הלימודים במשרות הנחשקות.



0 תגובות