השר מרגי בביקורת על כנס הימין: "עיתוי לא נכון"

המהדורה המרכזית No Comments on השר מרגי בביקורת על כנס הימין: "עיתוי לא נכון"

שר הרווחה יעקב מרגי לעו"ד אבי בלום: "צריך לשחרר את החברה הישראלית והחיילים מכל ויכוח פוליטי. העיתוי של הכנס הוא טעות. כל מה שמסיט את תשומת הלב של החיילים גובל בפיקוח נפש. שמאלנים וימנים נלחמים יחד באותו טנק זה לצד זה, זה הזמן להכניס אותם לוויכוחים פוליטיים?"

יעקב מרגי צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הרווחה יעקב מרגי, שוחח הערב (רביעי), עם עו"ד אבי בלום במהדורה המרכזית ומחה נגד המחלוקות הפוליטיות בשעת מלחמה: "צריך לשחרר את החברה הישראלית והחיילים מכל ויכוח פוליטי. העיתוי של הכנס (כנס הימין) הוא טעות. כל מה שמסיט את תשומת הלב של החיילים גובל בפיקוח נפש. שמאלנים וימנים נלחמים יחד באותו טנק זה לצד זה, זה הזמן להכניס אותם לויכוחים פוליטיים?"

על הדיווחים על עסקת חטופים: "האויב הנאצי שומע אותנו, אני לא רוצה לומר בשידור מה אני מוכן או לא. כשזה יבוא לממשלה ארים את ידי בעד רק כשאקבל תשובות ואהיה סמוך ובטוח שאנחנו יכולים לחיות עם זה. לצערי אנחנו הפסקנו לשאול אותם שאלות, כי נרתענו מהיהירות אבל זה תפקידנו".

על הבחירות המקומיות: "אם יש דרך לאחדות אנחנו הראשונים. גם אם בסוף ירוצו כמה רשימות החכמה היא לעשות את זה בכבוד. איפה שעמדו איתנו בהסכמים הלכנו איתם, מי שהפר את ההסכמים לא ניתן לו את הלחי השניה. כשש"ס מנצחת כל האוכלוסיות נהנות".



0 תגובות