טורקיה: מחבל חמוש לקח 7 בני ערובה במחאה נגד ישראל

פנחס בן זיו 1 Comment on טורקיה: מחבל חמוש לקח 7 בני ערובה במחאה נגד ישראל

כלי תקשורת בטורקיה מדווחים כי חמוש לקח שבעה בני ערובה במפעל במחוז קוקלי. לדבריו, הוא עשה זאת במחאה על "רצח העם בעזה". כוחות מיוחדים פועלים בזירה בניסיון לשחרר את בני הערובה. החמוש מתבצר במקום עם אקדח וחגורה החשודה כמטען חבלה

צילום: צילום מסך, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טורקיה: כלי תקשורת מקומיים דיווחו הערב כי אדם חמוש מחזיק מספר בני אדם כבני ערובה במפעל של חברת "פרוקטר אנד גמבל" במחוז קוצ'אלי שבטורקיה, כשלדבריו מדובר "בצעד מחאה על המלחמה בעזה". למרות שמדובר במפעל של חברה אמריקנית, החמוש טען כי "זה מפעל ישראלי".

על פי הדיווחים, האירוע התחיל בסביבות השעה 15:00 (לפי שעון מקומי), כאשר החמוש נכנס למפעל באזור התעשייה שבצפון-מערב המחוז ולקח 7 מהעובדים כבני ערובה. בתיעודים שפורסמו ברשתות החברתיות נראה כי הגבר ריסס כתובת גרפיטי על קירות המפעל בו כתב כי "עבור עזה, הדלתות ייפתחו" לצד דגל טורקיה והדגל הפלסטיני.

בעקבות האירוע כוחות משטרה רבים הגיעו למקום וחסמו את האזור לתנועה, כשכעת מנהלים מגעים עם החמוש במטרה להביא אותו לשחרר את בני הערובה. עוד נאמר כי מושל המחוז סדר יאבוז נמצא בדרכו לאזור, יחד עם אמבולנסים שהוזעקו לזירה למקרה שבני הערובה ייפצעו.



1 תגובות

מיין תגובות