השר בן גביר: "יודע שסביבת ראה"מ מפעילים לחץ נגדי"

איתי גדסי No Comments on השר בן גביר: "יודע שסביבת ראה"מ מפעילים לחץ נגדי"

בפתח ישיבת סיעת 'עוצמה יהודית' תקף השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר את סביבת ראה"מ נתניהו: "אני גם יודע שיש גורם בסביבת ראש הממשלה שפשוט פנה לחברי הכנסת של הליכוד ואמר להם "תתקפו אותו". ניסה לדרבן אותם נגדי". לדבריו: "אני מקווה שראש ממשלת ישראל יכריע ויבחר בדרך של עוצמה יהודית, לא בדרך של לפיד וגנץ"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי ויו״ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר בפתח ישיבת הסיעה בכנסת, לפני זמן קצר: "מאז פרסום הראיון בוול סטריט ג'ורנל התגלו שתי עובדות משמעותיות. העובדה הראשונה היא שרוב הציבור במדינת ישראל אכן מוטרד, מאוד, מהמגבלות וההנחיות שממשל ביידן שם עלינו ובמיוחד מהכנסת הסיוע ההומניטרי לעזה – שכולנו יודעים שזה הולך לידי החמאס.

הישראלים גם מוטרדים מאוד מהכנסת הדלק, שלמעשה נותן אנרגיות לחמאס ולמעשה, מאז פרסום הראיון קיבלתי אלפי הודעות מאזרחי ישראל שדורשים ממני, להמשיך ולומר את מה שהישראלים חושבים, מבקשים ממני להיות חזק ולשמור על האינטרסים של מדינת ישראל וכך אנחנו בעוצמה יהודית, נעשה.

העובדה השניה היא שגם באולפנים וגם בליכוד לא אוהבים את הביקורת שהעברתי. אין לי זמן לראות את כל המפרשים והפרשנים, אבל אני מקבל מפעם לפעם את הקטעים הרלוונטיים ואני גם יודע שיש גורם בסביבת ראש הממשלה שפשוט פנה לחברי הכנסת של הליכוד ואמר להם "תתקפו אותו". ניסה לדרבן אותם.

אני רוצה להגיד לאותו גורם ואני רוצה להגיד לאותם חברי כנסת ואני רוצה להגיד לאותם פרשנים. אני בדרכי שלי הולך, לא ממצמץ, לא מתקפל, ממשיך להציף את הדברים שכואבים לישראלים: יש בעיה עם אופן ההתמודדות של הקבינט הקטן מול הממשל האמריקאי, לא משנה כמה יתקפו אותי בתקשורת, לא משנה כמה יתקפו אותי יועצי ראש הממשלה. הציבור מבין את הבעיה.

אנחנו מעריכים את אמריקה, אוהבים את הממשל, אבל צריך לשנות את דרך הפעולה וצריך לומר את הדברים.

אין לי מטאטא, אני לא מטאטא את המציאות המורכבת מול ממשל ביידן מתחת לשולחן. אמריקה היא בת ברית שלנו, ידידה שלנו, אבל ממשל ביידן חייב להפסיק ללחוץ עלינו, להכניס דלק וציוד הומניטרי שהולך בסוף לחמאס. הומניטרי רק תמורת הומניטרי.

ראש הממשלה, אני יודע שאתה ניצב היום על פרשת דרכים. אתה יכול וצריך לבחור. יש דרך אחת שהיא דרך של הקבינט הקטן, דרך הקונספציה, דרך ההכלה, דרך של אי הכרעה, דרך שנקבל כעובדה מוגמרת מדינה פלסטינית, דרך שהוכיחה פעם אחר פעם את הטעויות שלה.

ויש דרך אחרת, דרך של עוצמה יהודית, דרך של הכנעה, דרך של הכרעה, דרך של כתישת החמאס, דרך של להפסיק לתת להם דלק, דרך שבכל מדינה אחרת הייתה מתקבלת, לבוא ולומר: אתם רוצים הומניטרי? תביאו לנו את החטופים שלנו. אתם רוצים הומניטרי? רק תמורת הומניטרי.

אני מקווה שראש ממשלת ישראל יכריע ויבחר בדרך של עוצמה יהודית, לא בדרך של לפיד וגנץ".



0 תגובות