ח"כ רוט נחרץ: "חוק הגיוס לא יאושר בכנסת לעולם"

שטח משפטי No Comments on ח"כ רוט נחרץ: "חוק הגיוס לא יאושר בכנסת לעולם"

ח"כ משה שמעון רוט בתוכנית 'שטח משפטי' בהגשת עו"ד נתנאל לאופר: "שנים רבות לא ראינו שינוי כה דרסטי בחברה הישראלית. ראינו את זה גם בין חברי הכנסת וגם בציבור. ההתנגדות של האופוזיציה הצטמצמה מאוד. החוקים מעתה והלאה יהיו מושפעים מהמלחמה והמצב החברתי בישראל. על כך אין ספק. לדוגמא החוקים בנוגע לתחום בריאות הנפש שפתאום קיבלו …

הרב משה שמעון רוט צילום: ללא קרדיט
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ משה שמעון רוט בתוכנית 'שטח משפטי' בהגשת עו"ד נתנאל לאופר: "שנים רבות לא ראינו שינוי כה דרסטי בחברה הישראלית. ראינו את זה גם בין חברי הכנסת וגם בציבור. ההתנגדות של האופוזיציה הצטמצמה מאוד. החוקים מעתה והלאה יהיו מושפעים מהמלחמה והמצב החברתי בישראל. על כך אין ספק. לדוגמא החוקים בנוגע לתחום בריאות הנפש שפתאום קיבלו קדימות עליונה למרות שעד כה הודחקו לשוליים".

על חוק הגיוס: "אני לא רואה את החוק עובר, לא היום, לא מחר ולא אי פעם. זה חוק של שחור ולבן והוא לא יעבור. לא קיים בעולם חוק שפוטר קבוצה מסוימת משירות בצורה גורפת. יש כן הכרה בערך לאומי שמשתווה ואולי אף עולה על ערך השירות. הציבור החרדי לא מעוניין בחוק. זה לא משרת אותם. הם צריכים הסדר שנותן להם להישאר בישיבה. להגיע להסדר יהיה קל יותר מאשר להעביר חוק"

האזינו



0 תגובות