ראש עיריית ירושלים: "תושבי מזרח העיר הם לא חמאס"

המהדורה המרכזית No Comments on ראש עיריית ירושלים: "תושבי מזרח העיר הם לא חמאס"

ראש עיריית ירושלים משה ליאון ב'מהדורה המרכזית' הערב עם עו"ד אבי בלום: "תושבי מזרח ירושלים הם לא חמאס ועלינו לדאוג שהם אכן לא יהיו. בתכני הלימוד הפלסטיניים יש הסתה נוראית לרצח יהודים. עד כה חלקים גדולים במזרח ירושלים כבר עברו ללמוד את תוכנית הלימודים הממלכתית של ישראל ואין ספק שתהיה לכך השפעה על המצב הביטחוני בעיר"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית ירושלים משה ליאון שוחח הערב עם עו"ד אבי בלום ב'מהדורה המרכזית' ואמר: "ירושלים הפכה להיות על ראש שמחתו של כל הציבורים בעיר. אחרי הבחירות האחרונות הבנו כולם שאנחנו צריכים לחיות זה לצד זה. ירושלים היא גם העיר הערבית הגדולה בישראל ולא ניתן להתעלם מכך. יש בערך 130,000 ערבים תושבי ירושלים ואנחנו צריכים לגרום לכך שנוכל לחיות זה לצד זה".

לדבריו: "יש לי קשר שוטף עם השר בן גביר מאז שנבחר לתפקידו, למרות הזוועות של החמאס – תושבי מזרח ירושלים הם לא חמאס ועלינו לדאוג שהם אכן לא יהיו. מי שבוחר את הצד האלים – דמו בראשו. בתכני הלימוד הפלסטיניים יש הסתה נוראית לרצח יהודים ורמת לימודים נמוכה מאוד. עד כה חלקים גדולים במזרח ירושלים כבר עברו ללמוד את תוכנית הלימודים הממלכתית של ישראל ואין ספק שתהיה לכך השפעה על המצב הביטחוני בעיר".

ועל המצב הפוליטי לקראת הבחירות: "חלוקת התפקידים בקואליציה שלי הייתה הוגנת ואני לא רואה סיבה לשנות משהו. נחכה לתוצאות הבחירות ונראה".

האזינו



0 תגובות