הוחמר עונשו של מחבל מהחוליה שרצחה את ברוך מזרחי הי"ד

אתר קול חי No Comments on הוחמר עונשו של מחבל מהחוליה שרצחה את ברוך מזרחי הי"ד

בית המשפט הצבאי לערעורים החמיר את עונשו של המחבל שהיה חלק מהחוליה שרצחה את השוטר ברוך מזרחי בסמוך לקריית ארבע בשנת 2014, דחה את ערעורו וקבע כי ירצה 27 שנות מאסר במקום 20 שנים שנגזרו עליו. עו"ד חיים בלייכר מחוננו: "להחמרת פסק הדין ישנה חשיבות רבה – כל מחבל המסייע לפיגוע צריך לתת את הדין, הוא ומשפחתו"

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בית המשפט הצבאי לערעורים דחה את ערעורו של המחבל עזאלדין עווד שהיה שותף לחוליה שביצעה את פיגוע הירי בסמוך לקריית ארבע בשנת 2014 בו נרצח השוטר ברוך מזרחי הי"ד ואישתו וילדיו נפצעו. על המחבל נגזרו 20 שנות מאסר וכעת החמיר בית המשפט את עונשו ל 27 שנות מאסר. עווד הואשם כי סייע לאביו בהכנות לפיגוע ואף הסיע אותו למקום הפיגוע. נציין כי אביו של המחבל שביצע את הפיגוע שוחרר בעסקת שליט. את משפחת מזרחי מלווה עו"ד חיים בלייכר, מנהל מחלקת נפגעי איבה של ארגון חוננו.

הדס, אלמנתו של ברוך אמרה לאחר הדיון: "אני מודה לפרקליטות הצבאית שנלחמה למעננו. אני מרוצה מפסק הדין, זהו העונש הראוי למחבל ולאביו. אני סבורה כי היה צריך להיגזר עליהן עונש מוות. כיוון שעונש זה לא ניתן היה ראוי שיינתן העונש החמור ביותר ואני שמחה שכך היה".

עו"ד חיים בלייכר מסר: "המחבל הנתעב השתחרר בעסקת שליט ובזמן הפיגוע היה "שוטר" פלסטיני". בנו של המחבל סייע לו בכל הכנת הפיגוע – תצפיות אימון בנשק. בנו קיבל לפני מספר שנים גזר דין של 20 שנות מאסר. הדס ומשפחתה ניהלו מאבק כדי להחמיר את עונשו של המחבל. לאחר מאבק ארוך שנים התקבל היום פסק הדין המוסיף לו שבע שנות מאסר ומשית עליו תשלום פיצויים נוספים לנפגעי העבירה. להחמרת פסק הדין ישנה חשיבות רבה – כל מחבל המסייע לפיגוע צריך לתת את הדין, הוא ומשפחתו".



0 תגובות