נתניהו מגיב להצעת השר מיקי זוהר: "זה לא הזמן"

מוטי הלפרין No Comments on נתניהו מגיב להצעת השר מיקי זוהר: "זה לא הזמן"

ראש הממשלה נתניהו בתגובה לשאלת 'קול חי' על ההצעה של השר מיקי זוהר שהבחירות יתקיימו מיד אחרי המלחמה: "לבחירות יש תאריך עוד כמה שנים. ההתעסקות בבחירות עכשיו יובילו לפילוג. יש לנו עוד כוח של חמאס לפרק וזה לא הזמן לדבר על בחירות"

צילום: לע"מ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו, מסר הערב (מוצאי שבת) הצהרה לתקשורת והשיב לשאלות עיתונאים.

הוא התייחס לדרישות החמאס במסגרת המשא ומתן לשחרור חטופים והבהיר: "אנחנו מאמינים בלחץ צבאי חזק ובמו״מ תקיף. הדרישות של החמאס הזויות ומשמעותן תבוסה לישראל. כשירדו מהדרישות האלה נוכל להתקדם".

נתניהו למפונים בדרום ובצפון: "אנחנו מחוייבים להחזיר אתכם לבתיכם, אנחנו קרובים לכך בדרום ובצפון נשיג זאת בדרך מדינית או צבאית".

נתניהו על ביידן: "ישראל תילחם עד לנצחון המוחלט וזה כולל גם את רפיח. מי שרוצה למנוע מאיתנו בעצם אומר שנפסיד במלחמה. לא נכנע לשום לחץ כי אנחנו עם של גיבורים". עוד הוסיף: "נתנגד בתוקף להכרה חד צדדית במדינה פלסטינית, זה פרס לטרור שימנע הסדר עתידי לשלום".

עוד אמר ראש הממשלה בנושא השיחות לשחרור חטופים: "קיבלנו דרישות הזויות מחמאס אבל בכל זאת נעניתי לבקשת ביידן לשלוח את המשלחת לקהיר וסיכמנו שישבו וישמעו. לא היה שינוי של ננו מטר אז לא היה שינוי בהנחיה".

ראש הממשלה נתניהו השיב לשאלת 'קול חי' על ההצעה של השר מיקי זוהר שהבחירות יתקיימו מיד אחרי המלחמה: "לבחירות יש תאריך עוד כמה שנים. ההתעסקות בבחירות עכשיו יובילו לפילוג. יש לנו עוד כוח של חמאס לפרק וזה לא הזמן לדבר על בחירות".

video
play-sharp-fill

נתניהו נשאל האם בטוח לחזור לשדרות והשיב: "אין מצב שאף פעם שאין סיכון, אבל הסיכוי לאותה פלישה כפי שהייתה בשבעה באוקטובר זה לא ריאלי. ירי רקטי תמיד אפשרי אבל הורדנו חלק עצום מהיכולת הזו. זה אומר שאפשר להתחיל לחזור".



0 תגובות