השר איתמר בן גביר: "היום כולם כבר מבינים שצדקתי"

מהדורת הבוקר No Comments on השר איתמר בן גביר: "היום כולם כבר מבינים שצדקתי"

השר איתמר בן גביר לקאהן וחכם ב'מהדורת הבוקר': "הממשלה צריכה להיות ימין על מלא כי הבטחנו לציבור, לצערי עד כה זה לא קרה". אז תפרוש מהממשלה? "ככל שזה תלוי בי הממשלה תחזיק מעמד בהתאם לקריטריון מאוד ברור – המלחמה צריכה להימשך עד הסוף. אני לא עציץ בממשלה, באתי לשנות ולעצב את המציאות"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, התראיין ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם והתייחס לכלל הכותרות האקטואליות: על הדחת כסיף: "ראינו אתמול תצוגת תכלית של מה צפוי בקואליציה הבאה. ראינו את טיבי ועודה מנהלים את כל העסק ואנחנו יודעים איך זה ייראה. הממשלה שלנו צריכה להיות ימין על מלא כי זו ההבטחה שלנו לציבור. לצערי עד כה זה לא קרה".

לדבריו: "ככל שזה תלוי בי הממשלה הזו תחזיק מעמד בהתאם לקריטריון מאוד ברור. המלחמה צריכה להימשך עד הסוף. אני לא ראש הממשלה אבל אני לא עציץ בממשלה. באתי לשנות ולעצב את המציאות. שיניתי דברים בשב"ס, התחילו לעצור מסיתים".

עוד אמר: "אסור לנו להפסיק את המלחמה ולשחרר אלפי מחבלים שיחזרו לרצוח ולעסוק בטרור. תראו מה התוצאות של עסקת שליט. מה ציפיתם? הפחידו אותנו כל הזמן שאני אתסיס את השטח, חמאס הוכיח שהו אלא צריך שום תירוץ לרצוח יהודים. על כל הצעה שלי למלחמה בטרור מערכת הביטחון התריעה מהסלמה ותראו לאן הגענו. אני בעד למנוע מערביי ישראל לעלות להר הבית, חלקם הגדול בעד רצח יהודים. אני לא אומר שכל ערביי ישראל הם מחבלים, אבל זה סוד שבאום אל-פחם ובטייבה יש אלפים שרוצים להרוג ולגרש אותנו? כולי עלמא מסכימים שהשנה יעלו הרבה פחות ערבים להר הבית. עמדתי התקבלה. לצערי בעניין אחר הפסדתי, בעייני הנפת דגלי חמאס זה קו אדום, זה הפסד שלנו ואסור לזה לקרות".

על תנאי האסירים הביטחוניים בכלא: "סוהר העביר לברגותי מנת טשולנט, ברגע שהמקרה נודע למ"מ נציב השב"ס הסוהר הועמד לדין משמעתי ונענש. זה המסר שלנו לסוהרים – אתם לא תפנקו מחבלים ארורים. אני זוכר את הימים שקראו לי שר הפיתות והיום כולם מבינים. צחקו על המשמר הלאומי שרציתי להקים והיום כולם מבינים שאלף לוחמים נוספים בדרום הארץ היו משנים את התמונה ומורידים את ממדי הטבח".

על הבחירות המקומיות: "משפחת פרוש תמיד הייתה לצד הימין. את ישראל עצמו אני מכיר מפעילות כיתת הכוננות בעיר והוא שיתף עם זה פעולה בצורה מלאה".

האזינו



0 תגובות