הנהג הותיר את הנוסע ההמום בתחנה ונמלט – וזה לא הכל

המוקד הציבורי 3 Comment on הנהג הותיר את הנוסע ההמום בתחנה ונמלט – וזה לא הכל

יעקב, תושב בני ברק נסע בקו 349 של חברת אפיקים מאשדוד לבני ברק במוצ"ש פרשת ויגש. כשביקש מהנהג לרדת למדרגות בשל החשש שתיקיו לא יוחזרו לתא מטען ע"י הנוסעים המרובים שירדו מהאוטובוס, הוא לא האמין למה שקרה | האזינו

תחנת אוטובוס | אילוסטרציה צילום: סוכנות איו"ש
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נהג האוטובוס השאיר את הנוסע ההמום בתחנה, סגר את הדלת ונסע: בתכנית המוקד הציבורי, המטפלת בעוולות צרכניות שוחח צבי טסלר עם יעקב, שנסע לפני מספר חודשים באוטובוס מאשדוד לבני ברק וחווה חוויה נוראית מצד נהג האוטובוס.

"כשיצאנו מאשדוד היו מלא דברים בתא המטען ושמתי מזוודה פלוס עגלה בחוץ", סיפר המאזין. "לכן כשאנחנו מגיעים לתחנת קוקה קולה, אני פונה לנהג ומבקש ממנו להסתכל על החפצים מהמדרגות ליד הנהג, הוא אומר לי 'למה מהמדרגות? תרד עד למטה ותשגיח משם'. אמרתי לעצמי איזה נהג טוב. ואז כשירדתי הוא נופף ליד ביד לשלום והתחיל בנסיעה, כשאשתי והתינוק באוטובוס, הטלפון שלה בתא המטען בלי סוללה ולא היה לנו אפילו איך לתקשר".

הוא המשיך וסיפר: "רצתי לכיוון התחנה שבה אנחנו היינו אמורים לרדת ברחוב השומר, ותוך כדי אני מתקשר למשטרה, שדווקא לקחו את זה ברצינות. כשהאוטובוס הגיע הנהג בהתחלה לא רצה לפתוח את הדלת כי הוא ראה אותי כנראה ופחד. ואז אני מגיע לתא המטען להוציא את הדברים והוא סוגר עלי את תא המטען כשאני נמצא ככה בין האוטובוס למדרכה".

ומה שהכעיס אותו לא פחות, הוא תגובת החברה: "בחברה הציעו לי פיצוי של 50 שקל בערך צבור".

תגובת אפיקים: "מתחקיר שביצענו בסמוך למועד האירוע עולה כי הנהג לא זוכר את המקרה. מהפנייה עולה כי הפונה ירד מהאוטובוס בעת עצירה באחת התחנות וככל הנראה אז משלא הבחין בו הנהג, סגר את הדלתות והמשיך בנסיעה. היות שהנהג לא עובד כבר בחברתנו וחשובה לנו שביעות רצון הנוסעים, אנו נפנה לפונה בשנית ונפצה אותו בהתאם".

תגובת הרשות לתחבורה ציבורית: "המקרה המתואר איננו תקין ואנו מצרים על כל המתואר בפנייתך. באפשרות המלין להגיש פניית ציבור ברשות הארצית לתחבורה ציבורית. הפנייה תיבחן ותיבדק לגופו של עניין הן מול הגורמים המקצועיים של מפעיל תחבורה ציבורית והנושא יטופל במישור הליך האכיפה המנהלי וכאמור, בהתאם לבחינת נתוני המקרה יכול ויטופל הנושא במישור הפלילי".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    זה מאוווווד עצוב ובכלל לא חדש.
    הנהגים עושים מה בא להם בראש, ובדיוק אותו דבר גם החברות.
    אם כבר הועלתה חברת אפיקים, שנים מתחננים אליהם בכל דרך אפשרית להגביר משמעותיתאת התדירות המוזרה והמגוחכת של הקוים מבית שמש לאשדוד בסופי שבוע.
    אבל הם מצפצפים צפצוף אחד ארוך כמו כל החברות.
    עןשק ועוול מרתיחים קורים כל יום בנושא התח"צ
    אבל כנראה שזה יאוש מלכתחילה.

    1. אז בשביל מה יושבים בממשלה נציגים חרדים ???

  2. 2

    נכון להיום , אין לנוסעי התח"צ דרך יעילה להתגונן מפני נהגים בעייתיים.
    הנוסעים שבויים בידי חברות מסוימות שנהנות מהיעדר תחרות ולכן אין להן ענין לתת שירות ראוי.